پنجشنبه 24 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مريم بهرمن، فعال جنبش زنان در شيراز با قيد وثيقه آزاد شد، تا قانون خانواده برابر

تا قانون خانواده برابر: مريم بهرمن، وبلاگ نويس، فعال جنبش زنان و کمپين يک ميليون امضاء در شيراز پس از ۱۲۶ روز بازداشت موقت، با قيد وثيقه به مبلغ ۲۵۰ ميليون تومان آزاد شد.

وی که در ماه گذشته از زندان شيراز به اوين منتقل شد، طی چند روز گذشته به زندان شيراز بازگردانده و مراحل آزادی خود را طی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مريم بهرمن، نويسنده وبلاگ «يک ورق پاره ديگر»، صبح روز ۲۱ ارديبهشت ماه سال جاری در شهر شيراز توسط چند تن از ماموران امنيتی در منزل شخصی اش بازداشت شد. ماموران امنيتی شهر شيراز پس از سه ساعت بازرسی منزل و ضبط بعضی از اموال شخصی وی را به اتهام «اقدام عليه امنيت ملی» بازداشت کردند.

او ابتدا به بازداشتگاه اطلاعات شيراز برده شد و ۵۵ روز را در سلول انفرادی گذراند. بعد از اين مدت مريم بهرمن در تاريخ ۱۳ تيرماه ۱۳۹۰ به کانون اصلاح و تربيت ميانرود (بند زنان زندان شيراز) منتقل شد. او پس از انتقال به کانون اصلاح و تربيت، از ساير زندانيان جدا و همراه با يک زندانی ديگر در سلولی جداگانه نگهداری شد. بهرمن در مرداد ماه ۱۳۹۰ از انتقال خود به شهر تهران و بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات خبر داد که طی چند روز پيش به شيراز برگردانده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016