سه شنبه 22 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض نمايندگان زن مجلس به استفاده از چادر برای متهمان زن، مهر

نماينده مردم تهران در مجلس از ديدار نمايندگان زن با رئيس قوه قضائيه خبر داد و افزود: در اين ديدار نمايندگان انتقادات خود را در مورد استفاده از چادر بر سر متهمان زن در دادگاهها و توهين به حجاب برتر در سينما و تلويزيون مطرح کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد استفاده چادر بر سر متهمان زن در دادگاهها گفت: بسياری از زنان مجرم پايبند به حجاب نيستند و به اجبار با چادر در دادگاهها حاضر می شوند در حالی که اين اقدام می تواند به حرمت چادر خدشه وارد کرده و نتيجه منفی در جامعه داشته باشد.

وی افزود: اگر سازمان زندانها می خواهد متهمان زن در دادگاهها با چادر حاضر شوند حداقل از ملحفه يا پارچه ای که نماد زندان دارد استفاده کند.

نماينده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: در ملاقاتی که نمايندگان زن تهران در مجلس با آيت الله آملی لاريجانی رئيس قوه قضائيه داشتند اين موضوع مطرح شد.

وی افزود: نمايندگان زن به رئيس قوه قضائيه در مورد استفاده از چادر بر سر بازيگران سينما که نقشهای منفی و آسيب پذير را ايفا می کنند هم اعتراض داشتند. که پاسخ رئيس قوه قضائيه اعلام آمادگی برای رفع اين مشکلات بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016