شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باند بزرگ ضرب سکه‌های تقلبی متلاشی شد، فارس

باند بزرگ ضرب و توزيع سکه‌های تقلبی توسط مأموران پليس آگاهی تهران بزرگ شناسايی و متلاشی شد.


سرهنگ عباسعلی محمديان، رئيس پليس آگاهی تهران بزرگ در اين‌باره به خبرنگار حوادث فارس گفت: اين باند ۳ نفره ضرب و توزيع سکه‌های تقلبی از ۴ ماه قبل آغاز به کار کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: با شکايت يک شاکی خصوصی برای شناسايی و دستگيری اعضای اين باند پرونده‌ای در پايگاه ششم پليس آگاهی مفتوح شد که سرانجام اين افراد با همکاری برخی شاکيان و استفاده از تصوير ثبت شده متهمان در مراجعه به چند صرافی، مأموران موفق شدند اين افراد را شناسايی و دستگير کنند.

محمديان گفت: اين افراد دو برادر و يک دوست هستند که ۲ نفر از آنها سابقه‌دار بوده و نفر سوم اولين بار است که مرتکب جرم می‌شود.

رئيس پليس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اين افراد اقدام به ضرب تعداد زيادی سکه تقلبی کرده بودند که تعدادی از اين سکه‌ها وارد بازار شده بود اما پيش از آنکه بتوانند همه اين سکه‌ها را وارد بازار کنند دستگير شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016