جمعه 25 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌و‌گو با فارس: افراد مظنون در اختلاس بانك صادرات شناسايي و اموال آنان جلب شد

خبرگزاری فارس: رئیس کل بانک مرکزی گفت:با بررسی همه جانبه میزان موجودی، بدهی و درآمد افراد دخیل در اختلاس 3 هزار میلیاردی بانک صادرات مشخص شده و به زودی براساس این محاسبات نحوه برخورد و وصول مطالبات اعلام می‌شود.

محمد بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: آنچه در اختلاس اخیر بیشتر جلب توجه می‌کند سلطه بانک مرکزی بر موضوع و پیگیری آن است به طوری که ما تمام افراد مظنون را شناسایی کرده و دارایی‌های آنها را جلب شد.

وی افزود: نباید با طرح موضوعات حاشیه‌دار در این قضیه اذهان عمومی را مشوش کنیم،چرا که این اختلاس کوچکترین صدمه‌ای را به خدمت‌رسانی بانک‌ها به مردم نخواهد زد و تمام بانک‌ها پاسخگوی مطالبات مردم هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: اگر در این قضیه مشکلی نیز به وجود آمده است که مشکل سیستم بانکی است و ما به جد به دنبال حل آن هستیم.

بهمنی ادامه داد: این موضوع قضیه تکنیکی است و اگر دوستان ما نیز صحبت‌هایی را می‌کنند اغلب صحبت‌های متفرقه و غیر‌تکنیکی است چرا که واقف به موضوع نیستند.

وی در مورد سخنان اخیر رئیس‌جمهوری در بیان پشت پرده این اختلاس تصریح کرد: رئیس‌جمهوری نسبت به موضوع واقف است و در جریان مسایل پشت پرده این اختلاس قرار دارد و بانک مرکزی نیز به جد دنبال روشن شدن اذهان عمومی در این زمینه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016