پنجشنبه 7 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده ولی فقيه در سپاه: سپاه خود را برای احزاب هزينه نمی‌کند، مهر

قم - خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدی، سپاه را طرفدار گفتمان نبوی و علوی و امام و رهبری دانست و عنوان کرد: سپاه بالا‌تر از آن است که خود را برای گروه‌ها و احزاب هزينه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمين علی سعيدی نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه چهارشنبه در دومين همايش بصيرت و جهاد علمی که در محل ساختمان نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، در سخنانی با بيان اينکه در دوران کارگزاران مدل حکومت داری مالزی اجرا می‌شد افزود: بر اساس اين مدل آن‌ها معتقد بودند که نبايد در برابر آمريکا ايستاد بلکه بايد از کنار او عبور کرد.

نماينده ولی فقيه در سپاه اظهار داشت: اصلاح طلبان با تفکر امام (ره) فاصله زيادی داشتند به طوری که در دو سال اول در ۴۰۰ مورد به مبانی و ارزش‌ها حمله کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اگر ولی فقيه نبود استخوانهای نظام می‌پوسيد

سعيدی با بيان اينکه بعد از دوران اصلاحات اصولگرايان به دنبال گفتمان امام (ره) برخواستند و مجموعه نيروهای مذهبی به دنبال پياده سازی گفتمان امام بودند افزود: اگر در طی اين سال‌ها ولی فقيه نبود استخوانهای نظام می‌پوسيد.

وی ادامه داد: اصولگرايان بعد از اينکه عملکرد نادرست اصلاح طلبان را ديدند فرمان اداره کشور را از آن‌ها گرفتند و امروز اگر اصولگرايان ۲۰ سال در صدر حکومت باشند می‌توانند انديشه‌های امام و رهبری را در بين مردم نهادينه کنند.

نماينده ولی فقيه در سپاه تصريح کرد: تا زمانی که گفتمان امام و رهبری در جان مردم نفوذ پيدا نکند نمی‌توان برای حفظ انقلاب تضمينی داد.

وی ادامه داد: امروز اصولگرايان به مشکل منتظری و بنی صدر دچار شدند که امام (ره) به اين دو فرمود که افراد دور و برشان را کنار بزنند چرا که اطرافيان، آن‌ها را به انحراف می‌کشند.

نبايد به انسانهايی که وزن چندانی ندارند تکيه کرد

سعيدی با بيان اينکه نبايد به انسانهايی که وزن چندانی ندارند تکيه کرد افزود: امروز نمی‌دانيم که به چه کسی بايد شکايت کنيم که چرا کشتی انقلاب سوراخ حرکت می‌کند.

نماينده ولی فقيه در سپاه در بخش ديگری از سخنان خود سپاه را طرفدار گفتمان نبوی و علوی و امام و رهبری دانست و عنوان کرد: سپاه بالا‌تر از آن است که خود را برای گروه‌ها و احزاب هزينه کند.

هدف سپاه تربيت ۲۰ ميليون انسان بر اساس گفتمان نبوی و علوی است

سعيدی افزود: سپاه نهاد مستقلی است که در خدمت ولی فقيه است که اگر احزاب و گروه‌ها مواضع خود را با مواضع سپاه تطبيق دهند از اين امر استقبال می‌کنيم.

وی با بيان اينکه هدف سپاه تربيت ۲۰ ميليون انسان بر اساس گفتمان نبوی و علوی است افزود: سپاه خود را برای هيچ گروهی هزينه نمی‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016