شنبه 9 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمودرضا خاوری: به من توهين شده حاضر به مکالمه نيستم، الف

محمودرضا خاوری مديرعامل سابق بانک ملی ايران، اخيرا با ارسال نامه ای خطاب به مسئولان مربوطه در وزارت اقتصاد نوشت: به دليل اينکه به وی توهين شده است حاضر به مکالمه با مسئولان کشور نيست.

به گزارش الف، نامه خاوری پس از آن واصل شده است که مقامات عالی رتبه وزارت اقتصاد تلاش کردند تلفنی با وی مکالمه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيگيری خبرنگار الف نشان می دهد، مديرعامل سابق بانک ملی ايران قبل از رفتن به خارج، در پرونده تخلف بانکی بزرگ چندين ساعت بازجويی شده است. وزير اقتصاد از سفر وی به خارج از کشور اطلاع داشته است. هنوز معلوم نيست آيا وزير اقتصاد موضوع سفر خارجی خاوری را قبلا به مقامات قضايی اطلاع داده بوده يا نه.

پس از پيگيری های نماينده ويژه رئيس قوه قضائيه در پرونده فساد کلان بانکی، هفته گذشته محمد جهرمی از رياست بانک صادرات برکنار شد و محمودرضا خاوری نيز از رياست بانک ملی استعفا داد و به خارج از کشور رفت. خاوری در سالهای قبل، هويت کانادايی گرفته است و خانواده اش از سالها قبل در آن کشور اقامت داشته اند.

محمد جهرمی هفته گذشته در بيانيه تندی مدعی شد، دست‏هايی در دولت باعث فرار خاوری از کشور شده اند. مسئولان بانک ملی ادعا کردند خاوری پس از انجام ماموريت کاری روز جمعه به ايران بازخواهد گشت ولی وی تاکنون به کشور برنگشته و تلفن های خود را نيز پاسخ نمی دهد.

در اين ميان روزنامه گلوب اند ميل چاپ کانادا در آخرين شماره خود عکسی از خانه شماره ۲۶ در خيابان سانکرست درايو در شهر تورنتو را منتشر و ادعا کرد اين ملک به محمود رضا خاوری تعلق دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016