دوشنبه 11 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد رسايی: در انتخابات مجلس برخی اصولگرايان رد صلاحيت می‌شوند، ايلنا

- دولت دهم نسبت به دولت نهم، کم کارتر و دچار حاشيه هايی شده که بخش زيادی از آن متوجه درون دولت است
- اقدام برای جلوگيری از حضور يک دسته از اصلاح طلبان، منع حضور يک سليقه نيست.


ايلنا: عضو جبهه پايداری انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات آينده مجلس شورای اسلامی،گفت: در انتخابات آينده مجلس برخی از اصلاح طلبان که اقدامات مجرمانه در کارنامه خود دارند قطعا رد صلاحيت می شوند، کما اين که برخی از اصولگراها هم به دليل رفتار و اقدامات مجرمانه ای که داشتند، رد صلاحيت می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام حميد رسايی نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ايلنا، در مورد ضرورت حضور سلايق مختلف در انتخابات آينده مجلس شورای اسلامی برای ايجاد مشارکت حداکثری، اظهار داشت: حضور سلايق مختلف در انتخابات قطعا مفيد، بجا و لازم است.

وی با بيان اين که به عقيده من حضور سلايق مختلف در انتخابات آينده مجلس شورای اسلامی وجود دارد، گفت: اين طور نيست که سلايق مختلف در انتخابات نيايند و تنها يک سليقه در انتخابات حاکم باشد.

اين نماينده اصولگرای مجلس هشتم، در مورد حضور اصلاح طلبان در انتخابات آينده مجلس، گفت: اصلاح طلبان يک طيف وسيعی هستند که خيلی از آن ها می توانند در انتخابات شرکت کنند و البته برخی از آن ها نيز نمی توانند شرکت کنند.

وی افزود: اقدام برای جلوگيری از حضور يک دسته از اصلاح طلبان، منع حضور يک سليقه نيست، بلکه در حقيقت منع اقدامات مجرمانه است که اجازه حضور به آن افرادی که قصد اقدامات مجرمانه دارند را نمی دهد.

حميد رسايی در مورد عملکرد دولت دهم در سال جهاد اقتصادی گفت: دولت بالاخره در سيستم اجرايی است و دارد کار می کند، اگر چه دولت دهم نسبت به دولت نهم، کم کارتر شده و دچار حاشيه هايی شده که بخش زيادی از آن متوجه درون دولت است؛ يعنی افراد حاشيه دار درون دولت وجود دارند که باعث می شوند بيرون از دولت هم از آن ها سوء استفاده کنند.

اين نماينده مجلس اظهار داشت: با وجود گذشت ۶ماه از سال عملکرد هيچ کدام از نهادها را در مورد جهاد اقتصادی خوب نمی بينيم.

وی با اشاره به عملکرد مجلس در سال جهاد اقتصادی و انتقاد از آن گفت: الان ۶ماه از سال می گذرد و اين در حالی است که کميسيون جهاد اقتصادی يک جلسه هم نداشته است. قطعا هيچکدام از قوای سه گانه، نمره خوبی در سال جهاد اقتصادی حداقل تا اين لحظه نمی گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016