پنجشنبه 14 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای ۲۶ زندانی سياسی کرد زندان رجايی شهر کرج

بنا به خبر دريافتی؛ ۲۶ زندانی عقيدتی کرد حاضر در زندان رجايی شهر کرج روزه سياسی بدون افطار خود را آغاز کردند .
براساس اخبار بدست آمده زندانيان قومی عقيدتی حاضر در بند دو (دارالقرآن) زندان رجايی شهر کرج در اعتراض به تبعيض حاکم در اين اندرزگاه و ناديده گرفتن حقوق شان توسط مقامات زندان اقدام به اعتصاب غذای نامحدود کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در روزهای گذشته به تحريک سلطانی رييس اندرزگاه دو ، نزاعی بين چند نفر از متهمان جرائم عادی با حسام محمدی از شهروندان بازداشت شده بوکانی رخ داده است که ابتدا وی را به قرنطينه و در نهايت به اندرزگاه ديگری منتقل کردند ولی با افرادی که اين نزاع را آغاز کرده اند هيچگونه برخوردی نشده و آنها همچنان در اندرزگاه دو به سر می برند .
اين رفتار تبعيض آميز که مسبوق به سابقه است ، موجب اعتراض ديگر هم بنديان حسام محمدی واقع شده است که سکوت و بی توجهی تنها عکس العمل مسئولان زندان نسبت به اين اعتراض ها بوده است .
لازم به توضيح است درميان اين شهروندان کرد اهل تسنن ايرانی ، ماموستا محمد برائی ، عبدالله خسرو زاده ، حسين حيدری ، سبحان احمدزاده ، هيمن محمود تختی و برخی از فعالان مذهبی اهل سنت نيز حضور دارند که از زمان بازداشت تاکنون از حقوق زندانيان عقيدتی سياسی چون اصل تفکيک جرائم، مرخصی، ديدار با خانواده های خود به صورت منظم و ديدار با مقامات قضايی قوه قضاييه ايران چون نماينده دادستان تهران بی بهره بوده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016