شنبه 16 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضایی در جمع خبرنگاران: آیت‌الله مهدوی کنی فداکاری کرده‌اند، فارس

محسن رضایی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی برای اتحاد اصولگرایان فداکاری کرده اند، گفت: همه گروه‌ها باید در 7+8 نماینده داشته باشند.
خبرگزاری فارس: آیت‌الله مهدوی کنی فداکاری کرده‌اند/ همه گروه ها در 7+8 نماینده داشته باشند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه سخنرانی در دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه که به همت بسیج دانشجویی این دانشکده برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی گفت: حضور نمایندگان جریان‌های مختص اصولگرایی در جبهه متحد اصولگرایی باید متعهدانه و مسئولانه باشد.

وی با بیان اینکه همه گروه‌ها باید در 7+8 نماینده داشته باشند، افزود: تشکیل 7+8 کار خوبی است و آیت‌‌الله مهدوی‌کنی هم در این رابطه فداکاری کرده‌اند.

رضایی همچنین درباره جلسه با آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: بیش از دو سه ماه بود که با ایشان جلسه‌ای نداشتم چون ضرورتی برای جلسه ندیدم و هر وقت ضرورت داشته باشد جلسه خواهیم گذاشت.

وی همچنین در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این موضوع باید جدی‌تر دنبال شود و مجلس قوانین محکم‌تر تصویب کند و دولت هم باید نظارت بیشتری بر اداره اقتصاد داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که چین و روسیه قطعنامه اخیر علیه سوریه را وتو کرده‌اند و چرا در قطعنامه‌های علیه ایران چنین موضع قاطعی نمی‌گیرند، اظهار داشت: چین و روسیه احساس می‌کنند خیلی از بازی‌ها را باخته‌اند و از این به بعد پیش‌بینی می‌شود روسیه و چین در پیشروی غرب به سمت خاورمیانه ایستادگی بیشتری کنند.

وی یادآور شد: چین و روسیه تازه دارند عاقل می‌شوند و سر عقل می‌آیند.

رضایی در پاسخ به سوال دیگری در مورد سخنان اخیر رئیس‌جمهور در رابطه با این‌که اگر ایران سوخت مناسب را دریافت کند غنی‌سازی را متوقف خواهد کرد، گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم و باید از خود آقای احمدی‌نژاد در این رابطه بپرسید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: البته اگر غنی سازی ادامه یابد و مبادله سوخت هم باشد اشکال ندارد یعنی هر دو با هم خوبند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016