چهارشنبه 20 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: آمريکايی‌ها مرتکب شيطنت احمقانه شدند، مهر

رئيس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتهام آمريکا به ايران مبنی بر قصد ترور سفير عربستان در آمريکا با بيان اينکه آمريکايی ها در اين مسئله ناشايسته عمل کردند، گفت: آمريکاييها شيطنت احمقانه ای به راه انداختند و قصد دارند با اين ترفند ذهن ها را از مشکلات آنها در منطقه منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه در واکنش به تذکر مصطفی کواکبيان نماينده سمنان و عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس مبنی بر عدم اعلام موضع از سوی رئيس مجلس در خصوص اتهام آمريکا به ايران درتوطئه انجام ترور سفير عربستان در آمريکا اظهار داشت: در روز گذشته مشخص شد شيطنت احمقانه ای که ظاهر بسيطی داشت به راه انداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: آنها سر و صدای زيادی کردند که افرادی را دستگير کرديم که می خواستند در سفارت سعودی بمب گذاری کنند، حرفهای سبکی که معلوم بود می خواهند با پوشش خبری وسيع بر مشکلات داخلی خود سرپوش بگذارند.

لاريجانی گفت: در آخرين دقايق شب قرار بود وزير خارجه آنها اظهاراتی بيان کند اما اين برنامه لغو شد معلوم بود دچار سکته سياسی شده اند و متوجه شده اند بازی کودکانه ای را آغاز کرده اند.

لاريجانی با بيان اينکه آمريکاييها به دنبال ايجاد بحران جديد موهوم هستند، گفت: ما با سعودی ها روابط متعارف داريم دليلی ندارد ايران از اين کارهای کودکانه که مطرح کردند انجام دهد.

رئيس مجلس با بيان اينکه آمريکايی ها ناشايسته عمل کردند، گفت: ما مسائل را رصد می کنيم فکر می کنيم همسايگان متوجه هستند که اين ترفندی است که ذهن ها را از مشکلات آنها در منطقه منحرف کنند.

رئيس مجلس شورای اسلامی گفت: اما نمی توانند جلوی موج بيداری در منطقه را با اين رفتار لجن بگيرند.

وی خطاب به کواکبيان گفت: من اين مسئله را در حدی نمی دانم که به آن پرداخته شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016