چهارشنبه 20 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علاء الدين بروجردی: اتهام زنی آمريکا عليه ايران برای انحراف افکار جهانی از "قيام وال استريت" است، فارس

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس تأکيد کرد که آمريکايی‌ها با اتهام‌زنی عليه جمهوری اسلامی ايران قصد دارند که افکار عمومی را از قيام مردمی وال‌استريت منحرف کنند.


علاءالدين بروجردی نماينده مردم بروجرد و رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ادعای مقامات آمريکا در مورد طراحی کشورمان برای ترور سفير عربستان سعودی در آمريکا، گفت: بدون ترديد اين توطئه جديد آمريکايی - صهيونيستی است تا افکار عمومی را از بحرانی که اوباما در آن گرفتار شده منحرف کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: امروز آمريکا شاهد قيامی مردمی به نام قيام وال‌استريت است که اين قيام سياست‌های خصمانه دولتمردان اين کشور را هدف گرفته است لذا آمريکايی‌ها به دنبال منحرف کردن افکار عمومی از قيام وال‌استريت هستند.
رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس تصريح کرد: جمهوری اسلامی ايران هرگز چنين سياستی نداشته که بخواهد افرادی را ترور کند بلکه کشورمان خود قربانی تروريست است لذا ادعای مقامات آمريکايی دروغ بزرگی بيش نيست.
بروجردی در پايان اين گفت‌وگو طراحی جديد آمريکايی‌ها را شکست خورده عنوان کرد و گفت:‌ که آمريکايی‌ها نمی‌توانند به اين شيوه قيام وال‌استريت را منحرف کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016