چهارشنبه 20 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری در اعتراض به عدم وصول طرح سئوال از رئيس جمهور از سوی هيئت رئيسه مجلس، استعفا کرد، ايسنا

يکی از طراحان اصلی سئوال از رئيس جمهور در اعتراض به عدم وصول اين طرح از سوی هيئت رئيسه مجلس متن استعفای خود را تقديم هيئت رئيسه مجلس کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی مطهری نماينده تهران در مجلس شورای اسلامی که از طراحان اصلی سئوال از رئيس جمهور است در اعتراض به عدم اعلام وصول سئوال از رئيس جمهور توسط هيئت رئيسه مجلس در اعتراض به عدم وصول اين طرح از سوی هيئت رئيسه مجلس متن استعفای خود را تقديم هيئت رئيسه مجلس کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی پيش از اين نيز در نامه ای به هيئت رئيسه مجلس تاکيد کرده بود در صورتيکه اعضای هيئت رئيسه در صدد فشار بر نمايندگان برای پس گرفتن امضاها باشند وی از نمايندگی مجلس استعفا خواهد داد.

مطهری در اين نامه تاکيد کرده بود وقتی امکان استيفای حقوق موکلان خود را نداشته باشد از اين سمت استعفا می کند.

طرح سئوال از رئيس جمهور ۵ تيرماه با ۱۰۰ امضاء توسط علی مطهری از طراحان اصلی اين سئوال، به هيئت رئيسه مجلس تقديم شد. اين طرح طبق آئين نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با امضای يک چهارم نمايندگان يعنی ۷۳ نفر قابل طرح است.

به گزارش مهر، گفته می شود از ۱۰۰ امضای اين طرح ۱۴ نفر امضای خود را پس گرفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016