جمعه 22 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاريجاني: سناريوي جديد آمريكا در اتهام‌زني به ايران، دروغي مضحك است، ایسنا

لاريجاني در ديدار با دكتر مصطفي عثمان اسماعيل مشاور عالي رييس‌جمهور سودان با اشاره به روابط دو كشور در زمينه‌هاي مختلف گفت: روابط بين جمهوري اسلامي ايران و سودان دوستانه و برادرانه است و ما همواره مواضع انقلابي دولت و مردم سودان در قبال موضوعات مهم جهاني اسلام به ويژه آرمان فلسطين را ستوده‌ايم.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، رييس مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه‌اي كه از آن به بهار عربي نام برده مي‌شود، گفت:‌ در تمام تحولات منطقه‌اي كه شاهد بوده‌ايم يك نتيجه مهم و حياتي بايد داشته باشد و آن حفظ وحدت و اتحاد واقعي اعضاي دنياي اسلام است.

رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه، سناريوي جديد آمريكا در وارد ساختن اتهام به جمهوري اسلامي ايران را دروغي مضحك خواند و اظهار داشت: آمريكا در انقلاب‌هاي منطقه‌اي، متحدان خود را يك به يك از دست داده است و براي فرافكني شكست‌هاي خود در اثر بيداري مردم مسلمان منطقه به اين سناريوسازي‌ها و فتنه‌انگيزي‌ها متوسل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه اين ديدار مصطفي عثمان اسماعيل مشاور عالي رييس جمهور سودان نيز جمهوري اسلامي ايران را يك كشور مهم و حائز نقش فعال در منطقه دانست و گفت: سودان، ‌جمهوري اسلامي ايران را يكي از دوستان واقعي و قدرتمند خود در اين منطقه مي‌داند و استقرار ثبات و آرامش منطقه با ايفاي نقش فعال و موثر جمهوري اسلامي ايران ميسر است.

مشاور عالي رييس جمهور سودان در پايان خواستار حمايت هرچه بيشتر مجلس شوراي اسلامي از تقويت مناسبات و همكاري‌هاي اقتصادي بين دو كشور و سرمايه‌گذاري‌هاي مشترك در زمينه‌هاي فني، صنعتي و كشاورزي شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016