پنجشنبه 21 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جانشين فرمانده کل سپاه برنامه ترور سفير عربستان در واشنگتن را تکذيب کرد، سپاه نيوز

سردار سرتيپ پاسدار 'حسين سلامی 'در گفت و گويی خبری با تکذيب ادعای آمريکايی ها اظهار داشت: اين گونه اقدامات سناريويی نخ نما و بی اساس بوده و در حقيقت نوعی فرافکنی و ايجاد انحراف در افکار عمومی دنيا از نهضت ضد سرمايه داری وال استريت و ناکامی های آمريکا در اجرای سياست های استکباری خود در منطقه و جهان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ، ايجاد شکاف بين امت اسلامی را ديگر هدف طراحان اين توطئه توصيف کرد و ادامه داد: اين گونه اتهامات در شرايط کنونی با اهداف تفرقه افکنانه بين شيعه و سنی و ايجاد گسست در اتحاد جهان اسلام و کشورهای اسلامی و متاثر از ناتوانی آمريکايی ها در خروج از بحرانی است که موج بيداری اسلامی در خاور ميانه برای آنها ايجاد کرده است.
سردار سلامی با اشاره به ناتوانی در مهار بحران وال استريت که امروز آمريکا با آن دست و پنجه نرم می کند گفت: شکست های پی در پی و ناکامی های سردمداران آمريکايی در سياست خارجی باعث شده تا با طراحی مباحثی مضحک و بی اساس و بی پايه سعی در انحراف افکار عمومی جامعه بين الملل از شکست نظام سرمايه داری و ايجاد تفرقه بين مسلمين کنند که به فضل الهی همچون ساير دسايس آنها خنثی خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016