شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیدار عبدالله نوری و فرزندان میرحسین موسوی با فاطمه کروبی، سحام نيوز

سحام نیوز: فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد چند روز پیش با فاطمه کروبی در منزل وی دیدار کردند. به گزارش خبرنگار سحام در این دیدار چندساعته سه فرزند خانواده میرحسین موسوی با همسر مهدی کروبی دیدار و از یکدیگر دلجویی نمودند. این دو خانواده در حالی با یکدیگر دیدار می کردند که اکنون نزدیک به ۸ ماه از حبس خانگی مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد می گذرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالله نوری نیز میهمان دیگر این دیدار بود. وزیر کشور دولت هاشمی و دولت اصلاحات که برای دیدار با همسر مهدی کروبی به منزل وی رفته بود ضمن گفتگو با خانواده میرحسین موسوی، آخرین وضعیت آقای موسوی و خانم رهنورد را از ایشان جویا شد. دختران زهرا رهنورد نیز ضمن ابراز نگرانی، گفتند که از هرگونه تماس تلفنی و دیدار با والدینشان محروم شده اند و مدتی است که خبری از ایشان ندارند.

لازم به توضیح است از چندماه قبل متاسفانه نیروهای امنیتی با انتقال مهدی کروبی به آپارتمانی کوچک، عملا مانع از حضور فاطمه کروبی در کنار همسرش شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016