شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير‌کل دفتر تبليغات ارشاد برکنار شد، فارس

مديرکل دفتر تبليغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی مقاومت در برابر تبليغات شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و با اعمال فشار برخی افراد وابسته به جريان انحرافی از سمت خود برکنار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه فارس؛ عليرضا کريمی؛ مديرکل دفتر تبليغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز از سمت خود برکنار شد و با وجود عدم حضور کريمی در تهران، عصر امروز مراسم توديع و معارفه در غياب وی برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به يادآوری است کريمی در سمت مديرکل دفتر تبليغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش‌ زيادی را در راستای قانونمند کردن فضای تبليغات کشور همچنين اجرای قانون "ممنوعيت تبليغات کالا‌های مختلف از طريق شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان" انجام داد.

وی در تاريخ ۲۳ مهر ماه جاری، طی نشستی خبری با اشاره به تبصره ماده ۱۰ قانون ممنوعيت به کارگيری تجهيزات دريافت از ماهواره اعلام کرد: بر اين اساس «نشر آگهی‌های تبليغاتی از طرق مختلف توسط مطبوعات، صدا و سيما يا تبليغات شهری که متضمن جواز استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای باشد، ممنوع است.»

مديرکل تبليغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت صريح اعلام کرد: عرضه و فروش کالاهايی که در ماهواره‌ها تبليغ می‌شوند، ممنوع است و ممنوعيت فروش اين کالاها به تمامی صنف‌ها اعلام شده است.

کريمی در اين نشست خبری يادآور شده بود: کالاهايی که برای تبليغ خود از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان استفاده می‌کنند برای تبليغات در داخل کشور از طريق مطبوعات، صدا و سيما و ساير اشکال با ممنوعيت مواجه هستند.

وی همچنين متذکر شده بود: افرادی که با سفارش تبليغات کالا‌های خود به شبکه‌های ماهواره‌ای در واقع اين شبکه‌های معاند را تقويت می‌کنند به آنها اعلام شده است که در داخل کشور اجازه تبليغات ندارند.

شايان ذکر است طی ماه‌های اخير، تحرک‌های گسترده‌ای از طريق برخی عناصر وابسته به جريان انحرافی برای اخذ مجوز دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در داخل کشور صورت گرفته است.

قابل پيش‌بينی است با برکناری مديرکل دفتر تبليغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اين جريانات، خيز بلندتری را برای اجرای اهداف خود در تاسيس و راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و اخذ مجوز از وزارت ارشاد بردارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016