سه شنبه 3 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور وزير امور خارجه ايران در مراسم تشييع وليعهد عربستان سعودی، راديو بين المللی فرانسه

علی اکبر صالحی، وزير امور خارجه جمهوری اسلامی، به همراه هياتی از مقامات ارشد اين وزارتخانه، به منظور شرکت در مراسم تشييع جنازه "امير سلطان عبدالعزيز" وليعهد عربستان سعودی، عازم رياض شد.

"امير سلطان عبدالعزيز" وليعهد عربستان سعودی، روز شنبه در سن ۸۵ سالگی در بيمارستانی در نيويورک بر اثر سرطان جان سپرد.

قرار است مراسم تشييع جنازه وليعهد عربستان سعودی با حضور رهبران جهان در رياض برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سفر علی اکبر صالحی به عربستان در حالی صورت می گيرد که روابط ميان جمهوری اسلامی و عربستان سعودی، در پی اظهارات مقامات آمريکائی، مبنی بر طرح توطئه ترور سفير عربستان در واشنگتن دچار تنشهائی شده است. در پی اعلام اين خبر عربستان سعودی خواستار ارجاع اين پرونده به سازمان ملل متحد شد.

در ميان اشخاصی که تاکنون برای شرکت در مراسم تشييع جنازه امير سلطان عبدالعزيز در رياض حضور يافته اند، رفعت الاسد، عموی بشار اسد و از مخالفان حکومت سوريه است.

روز شنبه، بشار اسد، رئيس جمهوری سوريه، در پيامی به ملک عبدالله، پادشاه عربستان، درگذشت وليعهد اين کشور را "از سوی مردم سوريه" تسليت گفت.

رفعت الاسد از سال ۱۹۸۴، بدنبال درگيری با برادرش، حافظ اسد، رئيس جمهوری پيشين سوريه، بر سر بدست گرفتن قدرت در تبعيد به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016