پنجشنبه 5 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد خاتمی: با رفع حصر از موسوی و کروبی، فضای جامعه تلطيف شود، کلمه

فرزندان مهندس ميرحسين موسوی و دکتر زهرا رهنورد به ديدار سيد محمد خاتمی رفتند.

به گزارش خبرنگار کلمه، سه ماه پس از آنکه سيد محمد خاتمی به ملاقات پدر و مادر دکتر زهرا رهنورد رفت، دختران رهنورد و ميرحسين به رسم بازديد به ديدار خاتمی رفتند.

در اين ديدار که در منزل آقای خاتمی انجام شد و همسر ايشان نيز حضور داشت، دختران مهندس موسوی پس از ارائه‌ی توضيحاتی درباره آنچه از وضعيت پدر و مادرشان اطلاع دارند، به شرح فشارها و مشکلات ايجاد شده برای خود پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنها خاطرنشان کردند که اين فشارها پس از توضيحاتی که درباره ی گفته های ميرحسين در ديدار ماه مبارک رمضان مطرح کرده اند، شدت گرفته بود که زندگی، تحصيل و کار دختران مهندس موسوی را با مشکلاتی رو‌به‌رو ساخت.

در ادامه‌ی اين ديدار، سيد محمد خاتمی ضمن دلجويی و تقدير از صبر و استقامت اين عزيزان ابراز اميدواری کرد که در وضعيت کنونی که نشانه‌ی تهديدهای فراوان وجود دارد و نياز به همدلی بيشتر است، شاهد رفع حصر از عزيزان آقايان موسوی و کروبی و باز شدن و تلطيف فضای سياسی جامعه باشيم که به نفع همه است.

رئيس‌جمهور سابق کشورمان همچنين تاکيد کرد که همگان بايد نسبت به خطرات و توطئه های موجود هوشيار باشيم و اولويت خودمان را دفاع از اصل و سرنوشت کشور و حقوق اساسی مردم قرار دهيم و اجازه‌ی جسارت به هيچ قدرت و نيرويی، به‌خصوص از خارج، عليه ملت و کشور و دخالت در امور داخلی خود را ندهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016