شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی‌اکبر جوانفکر به دليل انتشار مطالب "خاتون" فردا در دادگاه مطبوعات محاکمه می‌شود، ايسنا

مشاور مطبوعاتی رييس‌جمهور روز يکشنبه ـ ۸ آبان‌ماه ـ در دادگاه کيفری استان تهران با حضور هيات منصفه مطبوعات و به صورت علنی محاکمه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی‌اکبر جوانفکر ـ مديرعامل ايرنا و صاحب‌امتياز روزنامه ايران ـ به همراه وکلای خود در برابر اتهامات وارده از سوی دادستان عمومی و انقلاب تهران بابت مطالب مندرج در ويژه‌نامه «خاتون»، در مقابل هيات منصفه و هيات قضايی شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران به رياست قاضی سيامک مديرخراسانی به دفاع از خود خواهد پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش، روزنامه ايران روز ۲۲ مردادماه سال جاری، ويژه‌نامه‌ای ۲۶۰ صفحه‌ای منتشر کرد که در آن مطالبی پيرامون حجاب اسلامی و جايگاه زن در اسلام به نقل از برخی شخصيت‌ها درج شده بود و موجب بروز واکنش‌هايی شد.

به گزارش ايسنا، همچنين قرار بود جوانفکر به اتهام توهين به آيت‌الله آملی‌ لاريجانی و آيت‌الله مصباح يزدی ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ـ ۳ آبان‌ماه ـ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب حاضر شود که ظاهرا به دليل اعتراض به تشکيل دادگاه بدون حضور هيات منصفه از در اين جلسه حاضر نشد اما وکيل مدافع وی در دادگاه حضور يافت و بنا شد وقت ديگری برای برگزاری جلسه تعيين شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016