سه شنبه 3 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی‌اکبر جوانفکر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه می‌شود، ايسنا

شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اتهامات دادستان عمومی و انقلاب تهران عليه «علی‌اکبر جوانفکر» مشاور مطبوعاتی رييس‌جمهور و مديرعامل ايرنا رسيدگی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، جوانفکر متهم است که در روزنامه‌ی‌ تحت سرپرستی‌اش به آيت‌الله آملی‌لاريجانی و آيت‌الله مصباح يزدی توهين شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«ايران» در اواخر ارديبهشت ماه در يک ويژه نامه چهار صفحه‌ای اقدام به انتشار اظهارات افراد و شخصيت‌های مختلف درباره نسبت‌های داده شده به دولت مانند رمالی و جادوگری کرده بود.

شکايت دادستان تهران از مشاور رييس جمهور ابتدا در بازپرسی شعبه‌ نهم دادسرای فرهنگ و رسانه مورد رسيدگی قرار گرفت و بازپرس اتهامات را وارد ندانست اما دادستان تهران پرونده اتهامی را جهت رسيدگی مستقيما به دادگاه انقلاب فرستاده است.

بر اساس اين گزارش،‌ طبق قانون مطبوعات رسيدگی به جرايم مطبوعاتی حتی اگر در دادگاه انقلاب انجام شود، بايد با حضور هيات منصفه باشد.

اين محاکمه ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۳ آبان انجام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016