یکشنبه 15 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی: ایران درخواست نمایندگان آمریكا برای ترور فرمانده سپاه قدس را پیگیری قضایی می كند، ایرنا

تهران- وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور یقین علیه درخواست نمایندگان كنگره آمریكا برای ترور فرمانده سپاه قدس پیگیری قضایی می كند.

'علی اكبر صالحی'روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا این مطلب را در واكنش به ادعاهای مطرح شده علیه سپاه قدس و درخواست ترور فرمانده این نیرو توسط برخی نمایندگان كنگره آمریكا بیان كرد.

جمعی از نمایندگان كنگره آمریكا اخیرا به دولت این كشور پیشنهاد كردند كه ترور مسوولان ایرانی را بخصوص در نیروی سپاه قدس در دستور كار قرار دهد.

وزیر امور خارجه ایران خاطرنشان كرد: آمریكایی ها آنقدر گستاخ هستند كه موضوع ترور مقامات نظامی ایران را به طور رسمی در مجلس نمایندگان و سنای آمریكا مطرح می كنند كه این موضوع پیگیری حقوقی دارد.

صالحی اظهارداشت: موضوع ترور فرماندهان نظامی ایران از سوی آمریكا در حالی مطرح می شود كه آنها بر اساس یك سناریوی بی پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران را متهم به ترور می كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: آنها این ادعا رامطرح كردند كه ایران با استفاده از فردی كه 30 سال است در آمریكا زندگی می كند و معلوم نیست چه كسی است و از كجا آمده، تلاش دارد تا سفیر عربستان سعودی در آمریكا را ترور كند و با استفاده از این سناریو نیز جار و جنجال جهانی به راه انداخته است.

وزیر امور خارجه از این كه تعدادی از نمایندگان مجلس آمریكا این گونه وقیحانه اعلام و تصریح می كنند فرمانده سپاه قدس ایران را ترور كنید اما هیچ كسی علیه این سناریو موضع گیری نمی كند و صدایش در نمی آید ابراز تاسف كرد.

صالحی همچنین تاكید كرد كه جمهوری اسلامی ایران از مسیرهای قانونی و دیپلماتیكی پیگیری قضایی خود را در این زمینه انجام می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016