شنبه 21 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعزام سگ های زنده ياب به محل انفجار، ترافيک شديد در محل حادثه، خبرآنلاين

رادان :علت انفجار در دست بررسی است

حوادث - سه تيم سگهای زنده ياب همراه با تجهيزات امدادی و تيم‌های امدادی به محل انفجار در روستای «بيدگنه» از توابع شهرستان ملارد در استان البرز اعزام شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر،مدير روابط عمومی هلال احمر کشور از اعزام سه تيم سگهای زنده ياب همراه با تجهيزات امدادی به محل انفجار در در پادگان نظامی در روستای «بيدگنه» از توابع شهرستان ملارد در استان البرز خبر داد. پويا حاجيان در مورد انفجار زاغه مهماتی در شهر ملارد گفت: پس از وقوع حادثه سه تيم زنده ياب (سگهای زنده ياب) همراه با سه دستگاه آمبولانس و گروههای امدادی به سمت محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: هلال احمر استان البرز و ملارد در آماده باش هستند و بالگردهای امدادی هم برای اعزام مصدومان در شرايط خاص آماده هستند.

ترافيک شديد در محل حادثه
در همين حال مدير روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر از اعزام تيم‌های امدادی به محل حادثه انفجار زاغه مهمات در روستای بيدگنه خبر داد. حسين درخشان اظهار داشت: پس از اعلام حادثه تيم های امدادی شهرستانهای ملارد و شهريار به محل حادثه اعزام شده اند. اين تيم ها تاکنون به علت ترافيک شديد در منطقه تاکنون نتوانسته اند به محل حادثه برسند. وی ادامه داد: تمامی تيم های امدادی استان البرز نيز در آماده باش به سر می برند.

جانشين فرمانده ناجا: علت انفجار و ميزان تلفات در دست بررسی است
جانشين فرمانده ناجا در خصوص حادثه انفجار امروز گفت: انفجار در يکی از پادگانهای اطراف تهران بوده است و علت آن در دست بررس است.

سردار احمدرضا رادان به ايسنا گفت: انفجار مذکور ساعات گذشته در يکی از پادگان‌های اطراف شهر تهران رخ داده است که علت انفجار و ميزان تلفات در دست بررسی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016