شنبه 21 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعداد کشته شده های انفجار در پادگان سپاه ۱۷ نفر است، فارس

در حالی که پیشتر مسئول روابط عمومی کل سپاه، از افزایش کشته های انفجار عصر امروز یکی از پادگان های سپاه به 27 نفر خبر داده بود بعد تر با تصحیح این رقم را ۱۷ اعلام کرد.


مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اعلام آمار 27 نفر برای شهدا در ساعات گذشته گفت: متأسفانه نمابری که از محل وقوع حادثه دریافت گردید به علت ناخوانا بودن به اشتباه عدد 27 اعلام شده بود در حالی که آخرین آمار شهدا، 17 نفر است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اعلام این خبر گفت: انفجار هنگامی صورت گرفت که یک محموله مهمات از زاغه در حال خارج شدن به سمت منطقه مورد نظر بود که متأسفانه به محض خروج از زاغه این حادثه اتفاق افتاد.

وی افزود: این حادثه در محلی متعلق به سازمان جهاد خودکفایی سپاه به وقوع پیوست که متأسفانه طی آن 17 نفر از پاسداران انقلاب شهید و 16 نفر دیگر مجروح شدند که مجروحین حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و براساس آخرین اطلاعات دریافتی حال چند نفر از این مجروحین نیز وخیم گزارش شده است.

شریف در پایان با اشاره به اعلام آمار 27 نفر برای شهدا در ساعات گذشته، گفت: متأسفانه نمابری که از محل وقوع حادثه دریافت گردید به علت ناخوانا بودن به اشتباه عدد 27 اعلام شده بود که ضمن عذر خواهی از مردم آخرین آمار شهدا 17 نفر اعلام می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تسلیت به خانواده شهدا و اشاره به این‌که این انفجار به دلیل خروج مواد منفجره از زاغه برای فعالیتی دیگر به وقوع پیوسته است، خاطر نشان کرد که حال برخی از مجروحان این حادثه وخیم است.

شریف همچنین به خانواده حادثه دیدگان توصیه کرد که به شایعات و آمار عجیب و غریبی که اعلام می‌شود، توجه نکنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016