یکشنبه 22 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب نامه دفتر عبدالله نوری در مورد اخبار و مطالب منتشر شده اخير در مورد عبدالله نوری

به نام خدا

در ماه ها و هفته های اخير و آخرين بار، روز شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۰، خبرها و مطالبی با عناوينی چون «تمايل و تحرک عبدالله نوری برای شرکت اصلاح طلبان در انتخابات پيش رو» و يا «رايزنی عبدالله نوری با فعالان و چهره های اصلاح‌طلب درباره چگونگی بازگشت به نظام و عذرخواهی از رهبری» منتشر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انتشار اين گونه اخبار و مطالب کذب که متاسفانه بدل به رويه جاری برخی گروه ها، چهره‌ها و رسانه‌ها شده است، موجب شگفتی نخبگان سياسی، اهالی رسانه و افکار عمومی گرديده که نسبت به پيشينه ی سياسی و نيز افکار عبدالله نوری در دفاع از اصلاحات ساختاری و نيز حمايت از حقوق مردم آشنائی دارند.
دفتر عبدالله نوری چون گذشته و مجددا تاکيد می‌کند انتشار اين گونه مطالب نقل قول ‌هايی نادرست و آميخته با دروغ و تحريف است و ترفندی شيطنت آميز در ادامه ی خط شايعه پراکنی و اختلاف افکنی در صف جريان اصلاح طلبی مردم آزادی خواه ايران می باشد.
اين قبيل شايعه پراکنی ها، اظهار نظرها و گاه جعل سخنرانی و مصاحبه ساخته و پرداخته‌ ی جريان‌ های سياسی مختلفی است که اندک مشروعيت خود را در ميان مردم رو به زوال می بينند و به نظر می‌رسد عاملان اين دروغ‌ پردازی‌ها استفاده از اعتبار سياسی و جايگاه اجتماعی چهره‌های مورد حمايت مردم را برای مشروعيت بخشيدن به صاحبان قدرت در دستور کار خود قرار داده اند.
از رسانه ‌های مستقل نيز انتظار می رود تا خبرهای مربوط به آقای عبدالله نوری را از دفتر ايشان پيگيری نموده و به شايعات توجه ننمايند.

دفتر عبدالله نوری
۲۲ آبان ماه ۱۳۹۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016