سه شنبه 24 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعداد هواپيماهای زمينگير روند صعودی به خود گرفته است، ايلنا

به دليل اعمال سياست‌های تحريم و نوسانات نرخ ارز هزينه‌های شرکت‌های هواپيمايی در ايران بالا‌تر از ميانگين جهانی است.


ايلنا: رئيس هيات مديره انجمن صنفی شرکت‌های هواپيمايی از افزايش تعداد هواپيماهای زمينگير در ناوگان هوايی ايران خبر داد و گفت: همزمان با اجرای قانون هدفنمدی يارانه‌ها به دليل خروج نقدينگی از شرکت‌های هواپيمايی تعداد هواپيماهای زمينگير کشور همچنان رو به افزايش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالرضا موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا هزينه‌های شرکت‌های هواپيمايی را در ايران بالا‌تر از ميانگين جهانی اعلام کرد و افزود: به دليل اعمال سياست‌های تحريم و نوسانات نرخ ارز هزينه‌های شرکت‌های هواپيمايی در ايران بالا‌تر از ميانگين جهانی است.

وی با تاکيد بر لزوم تعيين شناور نرخ بليت در ايران تصريح کرد: با اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها نرخ سوخت به ميزان ۴۰۰ درصد افزايش يافته اين در حاليست که به رغم افزايش ۳۵ درصدی نرخ ارز از فروردين ماه سال جاری قيمت بليت تنها به ميزان ۳۵ درصد افزايش يافته است.

موسوی با اشاره به سياست خروج توپولف‌ها از ناوگان هوايی ايران ياد‌ آور شد: در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ فروند md‌ وارد ناوگان هوايی ايران شده است.

وی خواستار افزايش سياست‌های حمايتی دولت از ناوگان هوايی ايران شد و گفت: ‌ اعمال سياست‌های تحريم عليه ناوگان هوايی ايران در صورت اصلاح قوانين و مقررات و ارائه تسهيلات ارزان قيمت به ناوگان هوايی ايران بی‌اثر خواهد بود.

رئيس هيات مديره انجمن صنفی شرکت‌های هواپيمايی در ادامه ياد آورشد: صنعت هوايی به دليل عدم حمايت‌های دولت جزو محروم‌ترين صنايع در کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016