چهارشنبه 25 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی کميسيون انرژی: بحران سرما موجب کمبود گاز و خاموشی‌های برق در تهران می‌شود، ايلنا

- در حال حاضر در زمان پيک مصرف گاز ۲۰۰ ميليون مترمعکب در روز کمبود گاز داريم که برخی از نيروگاه‌ها برای جبران اين کسری از سوخت دوم استفاده می‌کنند
- سرمای اخير هوا شرکت‌های گاز و برق را با التهاب روبرو کرد.


ايلنا: سخنگوی کميسيون انرژی مجلس گفت: در صورت ثبات وضع آب و هوايی در کشور می‌توان گفت که کمبودی از نظر سوخت نخواهيم داشت اما اگر بحران سرما پيش آيد نمی‌توان در مورد کمبود انرژی نظری داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عماد حسينی در گفت‌و‌گو با ايلنا در خصوص کمبود گاز و برق در زمستان تاکيد کرد: در حال حاضر در زمان پيک مصرف گاز ۲۰۰ ميليون مترکعکب در روز کمبود گاز داريم که برخی از نيروگاه‌ها برای جبران اين کسری از سوخت دوم استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در مجموع و برای پيش بينی وضع کمبود گاز و برق می‌توان گفت که در صورت ثبات وضع آب و هوايی در کشور می‌توان گفت که کمبودی از نظر سوخت نخواهيم داشت اما اگر بحرانی از نظر سرما داشته باشيم به طور قطع شاهد کمبود گاز و يا خاموشی‌های برق در تهران خواهيم بود.

حسينی با تاکيد بر اينکه لزوم مديريت مصرف سوخت احساس می‌شود تاکيد کرد: سرمای اخير هوا شرکت‌های گاز و برق را با التهاب روبرو کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016