پنجشنبه 26 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پليس دبی: مصرف زياد داروی ضدافسردگی دليل مرگ پسر محسن رضايی، عصر ايران

پليس دبی دليل مرگ پسر محسن رضايی را مصرف بيش از اندازه داروی ضدافسردگی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام) ، "ضاحی خلفان" رئيس پليس دبی در بيانيه ای درباره مرگ احمد پسر محسن رضايی در يکی از هتل های دبی اعلام کرد: متوفی با استفاده از يک گذرنامه آمريکايی (با تابعيت آمريکايی)، به نام مستعار "تام جی اندرسون" و به عنوان يک بازرگان آمريکايی وارد دبی شده بود . او نام واقعی خود را اعلام نکرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: نتيجه بررسی ها در آزمايشگاه های جنايی نشان می دهد دليل مرگ احمد رضايی ۳۵ ساله، مصرف بيش از اندازه از داروی ضد افسردگی بود. در اين وضعيت بعد جنايی اين ماجرا و شک و ترديدها درباره اين حادثه منتفی می شوند.

رئيس پليس دبی اضافه کرد : مديريت هتل گلوريا وضعيت مرگ احمد رضايی در طبقه ۱۸ هتل را پس از گذشت دو ساعت از تلاش برای ارتباط با وی به پليس گزارش داد.

براساس اين بيانيه، از نظر پليس دبی گزينه هايی مانند ترور و خرابکاری در اين حادثه کنار می روند.

سايت اطلاع رسانی محسن رضايی دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و فرمانده پيشين سپاه پاسداران روز ۲۲ آبان گذشته با انتشار متنی "درگذشت مشکوک" احمد فرزند محسن رضايی در هتلی در دبی را اعلام کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016