پنجشنبه 26 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت​الله علم الهدی:از درون دولت عدالت،جريان انحرافی با سربازگيری از جبهه لائيک بوجود آمد، خبرآنلاين

انتخابات - امام جمعه مشهد گفت: وحدت تا مرز همدلی برای جامعه امروز ما امری ضروری است.

به گزارش خبرآنلاين، حجت الاسلام احمد علم​الهدی در نخستين گردهمايی جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به اينکه با دعوت آيت​الله مهدوی کنی در اين مراسم حضور يافته، طی سخنانی گفت: تحولات سياسی بعد از رحلت رسول خدا، نتيجه استفاده يک عده از سرسپردگان و وابستگان به منبر رسول الله بود. اما آنها پس از تحولات غدير آنچنان دگرگون شدند که به صورت عنصر مواجهه گر با امام عادل در آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه از دل دولت توسعه سازندگی، جريانی بوجود آمد که در جنگ صهيونيست ها در غزه با کمال وقاحت در ارگان مطبوعاتی خود نوشتند، «حماس تروريست است و اسرائيل حق دارد»، گفت: از کنار قدرت دولت سازندگی، گروهی به وجود آمد که به ليبرال دموکرات بودن افتخار می​کرد.

چکيده سخنان وی به اين شرح است:

· از دل دولت عدالت جريان انحرافی بوجود آمد که برای سرباز گيری از توان جبهه لائيک استفاده کرد و همه مقدسات را زير سوال برد و تا آنجا پيش رفت که به انبيا الهی هم توهين کرد.

· از همه اينها بدتر، سران فتنه بودند که در کانون​های قدرت نظام بودند و با فتنه انگيزی جمهوری ايرانی را مقابل جمهوری اسلامی علم کردند.

· اصولگرايان بايد مومنانه و قهرمانانه در ميدان باشند و در مقابل کانون​هايی که می​خواهند با قدرت يابی و قدرت پروری در بستر قدرت در نظام رشد کنند، بايستند. اصولگرايان وظيفه ای جز تکليف محوری ندارند و اين مهم تنها با وحدت بوجود می آيد.

· مطالبات رهبری بالاتر از وحدت است. ايشان به دنبال چيزی بالاتر از وحدت هستند و آن همدلی است. چون وحدت اگر به همدلی نرسد، پاسداری از ارزش​های نظام قابل تحقق نيست.مطالبه رهبری در مساله وحدت در اين حد و مرز است و اين مهم تنها در سايه وحدت قابل تحقق است.

* آنهايی که می خواهند کنار رهبری و ولايت باشند، بايد کنار جامعتين باشند.

* مجلس نهم با همه مجالس گذشته فرق می کند، چرا که يک پايگاه مبارزاتی ضد استکباری خواهد بود. ما در مجلس نهم، اگر چه به دکتر و متخصص و سياست مدار نياز داريم اما سينه چاک ولايت می خواهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016