دوشنبه 30 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه نفر در ساری اعدام شدند، ايسنا

سه نفر از عوامل اصلی تهيه و توزيع موادمخدر در استان مازندران، به دار مجازات آويخته شدند.

به گزارش ايسنا،‌ حجت‌الاسلام اسدلله جعفری، دادستان عمومی و انقلاب ساری در اين باره گفت: اين افراد با وجود دستگيری مکرر و تحمل حبس، در پرونده اخير به ميزان بالايی در امر توزيع موادمخدر مشارکت داشتند که صبح روز يک‌شنبه به دار مجازات آويخته شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: اين سه نفر که از عوامل اصلی تهيه و توزيع مواد مخدر در استان مازندران بودندپس از دستگيری به مقامات قضايی تحويل و با تکميل تحقيقات و رسيدگی در مراحل مختلف قضايی نهايتا با قطعی شدن حکم و تنفيذ حکم صادره از سوی دادستان کل کشور و جری تشريفات لازم سحرگاه ۲۹ آبان در زندان شهرستان ساری به دار مجازات آويخته شدند.

دادستان ساری با بيان اينکه اين افراد دارای سوابق متعدد کيفری در امر توزيع مواد مخدر بودند، اظهارکرد: همانگونه که مکرر گفته شد همه کسانی که در امر مواد مخدر به هر نوعی فعاليت دارند بايد بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستگاه قضايی و مسوولان در مقابل سوداگران مرگ، جدی و قاطع هستند و به وظيفه قانونی خود عمل خواهند کرد.

جعفری ضمن هشدار به خانواده‌ها درباره مراقبت از فرزندان خود گفت: جوانان از سرمايه های نظام اسلامی محسوب می شوند و خانواده ها در حفظ و مراقبت از آنان در پيشگيری از جرم نقش ممتازی دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016