چهارشنبه 2 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی عبدالله صالح برای امضای طرح واگذاری قدرت به مخالفان وارد رياض شد، العربيه

دبی- العربيه.نت - علی عبدالله صالح رئيس جمهور يمن روز چهارشنبه ۲۳-۱۱-۲۰۱۱ برای امضای طرح واگذاری قدرت به مخالفان وارد رياض پايتخت سعودی شد.

اين سفر ناگهانی علی عبدالله صالح به رياض پس از آن انجام می گيرد که جمال بن عمر نماينده سازمان ملل در امور يمن روز گذشته اعلام کرده بود که رئيس جمهور يمن با مخالفان خود برای انتقال قدرت طبق طرح پيشنهادی کشورهای همکاری به توافق رسيده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تلويزيون دولتی يمن اعلام کرده است علی عبدالله صالح در پاسخ به دعوت رياض برای پايان دادن به بحران اين کشور و امضای توافقنامه انتقال قدرت به کشور پادشاهی سعودی سفر کرده است.

تظاهرات اعتراضی در يمن همزمان با ساير اعتراضات مردم جهان عرب از اوايل سال جاری آغاز شد و پس از مدتی با درگيری مسلحانه بين موافقان و مخالفان علی عبدالله صالح به خشونت کشيده شد .

با آغاز بحران در يمن بارها کشورهای شورای همکاری برای ميانجيگری بين مخالفان و عبدالله صالح وارد عمل شدند اما هر بار پس از توافق علی عبدالله صالح برای کناره گيری از قدرت وی در اخرين لحظات، نظر خود را تغيير می داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016