دوشنبه 7 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش احمدی نژاد به اضافه شدن جوانفکر به خطوط قرمز دولت، مهر

محمود احمدی نژاد رئيس جمهور، پس از پايان نشست مشترک روسای سه قوه پس از طرح سوال از سوی خبرنگار مهر درباره خطوط قرمز کابينه بدون آنکه به سوالات پاسخ دهد وعده داد، پاسخ سوالات متعدد آنها را به زودی در يک کنفرانس خبری پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمود احمدی نژاد ظهر امروز در نشست مشترک اعضای سه قوه شرکت کرده بود پس از اين جلسه در جمع خبرنگاران حضور يافت.

وی در پاسخ به اين سوال خبرنگار مهر که شما در تبليغات انتخاباتی سال ۸۴ بر روی ورود به منطقه ممنوعه قدرت تأکيد می کرديد اما هم اکنون رسما اعلام می کنيد که کابينه در برخوردهای قضائی خط قرمز است، آيا اين خط قرمز شما خود نوعی منطقه ممنوعه جديد نيست؟ فقط به لبخند اکتفا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگار مهر مجددا پرسيد، آيا آقای جوانفکر هم به اين خط قرمز شما اضافه شده است؟ با لبخند گفت: پاسخ سوالات شما را به زودی در يک کنفرانس خبری می دهم.

وی در خصوص زمان کنفرانس خبری گفت: زمان آن را امور رسانه های رياست جمهوری اعلام می کنند.

احمدی نژاد اين سوال را که لايحه بودجه نود، ۱۵ آذر به مجلس ارائه خواهد شد نيز سکوت کرد، اما لاريجانی رئيس مجلس که رئيس جمهور را همراهی می کرد بلافاصله گفت: لايحه را به موقع می دهند شما خيلی ناراحت نباشيد.

خبرنگاری از احمدی نژاد پرسيد، نمايندگان به شما توصيه کردند موضعتان را به نسبت به مشايی مشخص کنيد: احمدی نژاد گفت آيا شما از طرف نمايندگان صحبت کنيد خودشان با من در تماس هستند.

احمدی نژاد در اين گفتگو از برگزاری جلسه سه قوه استقبال کرد و گفت: اين جلسه ميان سه قوه در حال چرخش است.

خبرنگار مهر از احمدی نژاد پرسيد، آيا نشست سران سه قوه در نهاد رياست جمهوری برگزار می شود زيرا سه نشست قبلی در ديگر قوا برگزار شده؟، که لاريجانی به جای وی پاسخ داد: جلسه قبلی در نهاد رياست جمهوری برگزار شده اما خبری نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016