چهارشنبه 9 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعطيلی سفارت نروژ در تهران پس از حمله به سفارت بريتانيا، راديو بين المللی فرانسه


در پی حملۀ ديروز به سفارت بريتانيا و باغ قلهک، اقامتگاه پرسنل ديپلماتيک اين سفارت در تهران، دولت نروژ تصميم گرفت سفارت اين کشور در تهران را تا اطلاع ثانوی به دلائل امنيتی تعطيل کند.

در پی حملۀ ديروز به سفارت بريتانيا و باغ قلهک، اقامتگاه پرسنل ديپلماتيک اين سفارت در تهران، دولت نروژ تصميم گرفت سفارت اين کشور در تهران را تا اطلاع ثانوی به دلائل امنيتی تعطيل کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کشور نروژ نخستين کشوری است که در پی حملۀ ديروز عناصر تندرو طرفدار رژيم تهران به سفارت بريتانيا اقدام به تعطيل سفارت خود در تهران می کند.
يک سخنگوی وزارت امورخارجۀ نروژ ضمن اعلام خبر تعطيل سفارت اين کشور در تهران افزود، پرسنل ديپلماتيک نروژ کماکان در تهران بسر می برند و در حال حاضر تصميمی برای خارج کردن آنان از ايران گرفته نشده است.
اين سخنگو افزود، سفارت در روز گذشته پس از حمله به سفارت بريتانيا تعطيل شده است و نروژ اوضاع را به طور دائم زير نظر داشته و ارزيابی می کند.
سخنگوی وزارت امورخارجۀ نروژ گفت، پرسنل ديپلماتيک اين کشور که تعدادشان چندان زياد نيست در محل هائی که نشانی آن محرمانه نگه داشته می شود به کار خود ادامه می دهند.
اين مقام نروژی در پاسخ به پرسشی در مورد خارج کردن پرسنل ديپلماتيک اين کشور از ايران گفت اين موضوع مورد بحث قرار گرفته اما تا اين لحظه تصميمی در اين ارتباط گرفته نشده است.
خبرگزاری فرانسه در پايان گزارشی که به تعطيل سفارت نروژ در تهران اختصاص داده است يادآوری می کند که رسانه های متعلق به جمهوری اسلامی ايران از مهاجمان ديروز سفارت بريتانيا و باغ قلهک به عنوان دانشجويان بسيجی ياد می کنند که خواستار تعطيل اين سفارتخانه به تلافی تحريم های جديد لندن عليه تهران از جمله تحريم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016