شنبه 12 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیپلمات های اخراجی ایران وارد تهران شدند: این آخرین پرواز است!

دیپلمات های سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن بامداد شنبه با پرواز ویژه هواپیمایی 'ایران ایر' ازطریق فرودگاه مهرآباد به كشور بازگشتند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، حدود 25 دیپلمات و كارمند سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن به همراه اعضای خانواده هایشان بعداز ظهر جمعه فرودگاه هیثرو در غرب لندن ، انگلیس را به مقصد ایران ترك كرده بودند.

این پرواز ویژه ، در مسیر خود به سمت تهران، برای سوخت گیری ، توقف كوتاهی در فرودگاه 'كنت' واقع در جنوب شرق انگلیس داشت و سرانجام در ساعت سه و پنج دقیقه بامداد در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

تعدادی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاهها از دیپلمات های ایرانی استقبال كردند.

دولت انگلیس روز چهارشنبه در اقدامی كه از سوی بسیاری از كارشناسان، منفعلانه و شتابزده توصیف شده است، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن را تعطیل كرد و از دیپلمات های كشورمان خواست ظرف 48 ساعت خاك این كشور را ترك كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درخواست تعطیلی خط پرواز تهران-لندن

مراسم استقبال دانشجویان بسیجی از دیپلمات های ایرانی در لندن با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم استقبال دانشجویان تهرانی از دیپلمات های ایرانی در لندن بامداد شنبه در فرودگاه مهرآباد برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

* خبرنگاران از ساعت 12 تا 4 بامداد در فرودگاه مهرآباد حضور داشتند تا ورود دیپلمات های ایرانی را پوشش خبری دهند.

* حضور خبرنگاران رسانه های خارجی نیز در مراسم استقبال چشمگیر بود.

* دانشجویان درقالب دو گروه در ترمینال های 2 و 3 فرودگاه مهرآباد حضور داشتند و وقتی متوجه شدند که دیپلمات های ایرانی در جمع آنها حاضر نمی شوند، گفتند: ما برای استقبال از دیپلمات های ایرانی به فرودگاه آمده ایم ، تا از آنها استقبال نکنیم این مکان را ترک نخواهیم کرد.

* دانشجویان قبل از ورود دیپلمات های ایرانی مقابل پاویون دولت جمع شدند و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، سفیر روباه پیر اخراج باید گردد، را سر می دادند. دانشجویان در این تجمع عکس های مقام معظم رهبری، شهید مجید شهریاری و نوشته هایی همچون "بی،بی سی خجالت، خجالت"، "ما خواستار قطع ارتباط کامل با انگلیس هستیم" را همراه داشتند.

* دانشجویان در حاشیه مراسم استقبال، کماکان شعارهای خود را در برگه های بزرگ A4 می نوشتند.

* دانشجویان بسیجی وقتی که برخی از خانواده های دیپلمات های ایرانی را دیدند به سراغ آنها رفتند و با بیان اینکه ما تاکنون نتوانسته ایم دیپلمات های ایرانی را ببینیم از حضور خانواده آنها با شعار مرگ بر انگلیس، آمریکا و اسرائیل استقبال کردند.

* دانشجویان همچنین در حاشیه مراسم استقبال از دیپلمات های ایرانی تاکید کردند که ان شاء الله این آخرین پرواز از لندن به ایران باشد.

* از میان دیپلماتهای ایرانی بازگشته از لندن، تنها "اسلامیان" کاردار ایران در لندن در جمع دانشجویانی که به استقبال آمده بودند، حاضر شد.

* خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان رسانه ها وقتی در ساعت 4:30 بامداد از خروج تمامی دیپلمات های ایرانی از فرودگاه مهرآباد مطمئن شدند فرودگاه را ترک کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016