شنبه 12 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: رابطه سياسي ايران و انگليس قطع نشده! باشگاه خبرنگاران

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، رامين مهمان‌پرست سخنگوي وزارت خارجه ایران كه در مراسم استقبال از كاركنان سفارت ايران در لندن در فرودگاه مهر‌آباد حضور داشت گفت: پرچم ايران هم‌چنان بر بالاي سفارت‌خانه كشورمان در لندن برافراشته است.

وي با بيان اين كه رابطه سياسي ايران و انگليس قطع نشده است، گفت: پس از مصوبه مجلس شوراي اسلامي مبني بر كاهش روابط با انگليس، مقامات اين كشور احساس تحقير كردند و با يك حالت عجولانه سعي كردند اين مصوبه مجلس را تحت تاثير قرار دهند.

سخنگوي وزارت امور خارجه تصريح كرد: مي‌خواهند ايران را تهديد اصلي جلوه دهند؛ مي‌خواهند نشان دهند ما عامل ناامني و بي‌ثباتي و متهم فعاليت‌هاي تروريستي هستيم و گزارش مديركل آژانس را طوري با فشار تنظيم كردند كه از فعاليت‌هاي ايران ابراز نگراني شود و همه اين كارها براي دامن زدن به پروژه ايران هراسي است تا شايد با اين مساله هم موضوع خودشان را از تحولات منطقه تحت شعاع قرار دهند و هم بتوانند ايجاد اختلاف بكنند بين ما و كشورهاي ديگر در منطقه خاورميانه؛ اين يك توطئه است.

مهمان‌پرست با اشاره به راي بالاي كانديداهاي انتخاباتي با گرايش‌هاي اسلامي در كشورهاي منطقه گفت: اين مسئاه آمريكا‌يي‌ها و صهيونيست‌ها را دچار وحشت كرده است و ما نبايد اجازه دهيم كه طراحي آنان در منطقه موجب انحراف در حركت ملت‌ها شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بايد با هوش و درايت اجازه سوء استفاده به آن‌ها را ندهيم. ملت ايران ملت با فرهنگ و با تمدن هستند و ما همه مسائل را از راه‌ها قانوني و مقررات بين‌المللي دنبال مي‌كنيم. آن‌ها به دنبال اين هستند كه مستنداتي پيدا بكنند كه ملت ما را متهم به اين بكنند كه قانون را زير پا مي‌گذارند و فضاي داخل كشور را ناامن جلوه دهند و سفارت‌خانه‌ها را تحريك كنند كه در روابط‌شان با ما تجديد نظر بكنند و ما بايد نشان دهيم كه اين گونه نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016