یکشنبه 13 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر دفاع اسرائیل: انفجارهای اخیر در ایران را آغاز جنگ پنهان علیه ایران نمی دانم!

به گزارش خبرنامه گویا اهود باراک وزیر دفاع اسرائیل در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه دو تلویزیون این کشور درباره متوقف ساختن برنامه اتمی ایران گفته است که هیچ گزینه ای نباید کنار گذاشته شود.

او گفت: ایران به تولید سلاح اتمی نزدیک می شود و تحریم های تازه و بیشتری باید علیه این کشور اعمال شود.

وزیر دفاع اسرائیل در عین حال تاکید کرده که انفجارهای اخیر در ایران را آغاز جنگ پنهان علیه ایران نمی داند. او گفت اقدام علیه ایران از طریق تحریم ها و فعالیت های آژانس بین المللی انرژی اتمی صورت می گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنامه گویا اهود باراک گفته است: ما نمی توانیم منتظر بنشینیم تا ببینیم آیا آنها به بمب می رسند یا نه و بعد اقدام کنیم. اگر در آن موقع دیگر نتوانستیم اقدامی کنیم چه؟

وی در عین حال با اشاره به سخنان اخیر وزیر دفاع آمریکا در مخالفت با حمله یکجانبه اسرائیل به ایران گفت که پیام کامل آقای پانه تا پیچیده تر از آن جمله است. وی گفت اسرائیل مسئول امنیت، آینده و موجودیتش است. هیچ گزینه ای نباید حذف شود.

وی در پایان اضافه کرد که هر تصمیمی در مورد برنامه ایران پس از شنیدن همه نقطه نظرها از سوی کارشناسان گرفته خواهد شد. به گفته او: نخست وزیر و من به تنهایی تصمیم نخواهیم گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016