جمعه 11 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فیروزآبادی: موشکهای بالستیک سپاه امروز آماده تر از همیشه هستند، مهر

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با انتقاد ازعدم رعایت استانداردهای ایمنی تسلیحاتی توسط مسئولان مربوطه، گفت: امروز نیروها و تسلیحات نظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله موشکهای بالستیک برای مقابله با دشمنان آماده تر از همیشه هستند.

سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص چگونگی روند پیشرفت تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران با شهادت جمعی از متخصصین نظامی اظهار داشت: خط سیر شهادت یک خط سیردائمی است و همیشه تداوم دارد و در نتیجه مجاهدانی که کار خود را به نتیجه می رسانند مزدشان را با شهادت می گیرند.

وی اضافه کرد: بنابراین چنین حادثه ای اگرچه بسیار دردناک و غم انگیز است اما هیچ تاثیری در مسیر حرکت جهاد خودکفایی سپاه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که آیا چنین حادثه ای موجب سوءاستفاده آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی شود، گفت: شرایط تفاوتی نخواهد کرد چون ما با آن سخت افزار و نرم افزاری که می خواهیم پاسخ آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدهیم می دهیم و درحال حاضر در همه حوزه ها برای مقابله با دشمنان آماده هستیم.

وی تصریح کرد: امروز نیروها و تسلیحات نظامی جمهوری اسلامی ایران آماده تر از همیشه هستند.

فیروزآبادی درخصوص حادثه انفجار زاغه مهمات پادگان مدرس سپاه که موجب به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران رشید اسلام شد نیز گفت: فرماندهان و سرداران عزیز ما با اینکه از صحنه های پرخطر جنگ تحمیلی گذشتند و حوادث بزرگی را پشت سرگذاشتند اما متاسفانه در رعایت مسائل ایمنی جدی نیستند و گاهی ما به خاطر این روحیه تهوری که در برادرانمان وجود دارد گرفتار چنین حوادث تلخی می شویم بنابراین این حادثه ای بوده است که بخاطر عدم رعایت جدی استانداردهای ایمنی اتفاق افتاده است.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی که از این حادثه ناگوار اظهار خوشحالی کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب پاسخ کوبنده ای به دشمنان انقلاب اسلامی داده اند و ما سرباز فرمانده معظم کل قوا هستیم و هر لحظه برای اجرای منویات ایشان آماده ایم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016