یکشنبه 13 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصمیمی درباره دفتر بی بی سی انگلیسی در تهران گرفته نشده است، ایرنا

تهران - مدیر كل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ادامه فعالیت بی بی سی انگلیسی پس از تصویب طرح كاهش روابط با انگلیس گفت: هنوز تصمیمی درباره فعالیت دفتر شبكه بی بی سی انگلیسی در تهران گرفته نشده است.

'محمد جواد آقاجری' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: شبكه های بی بی سی فارسی و عربی در تهران دفتر نمایندگی ندارند و با اخراج 'جان لاین' مدیر شبكه بی بی سی انگلیسی پس از انتخابات ریاست جمهوری به علت رعایت نكردن مقررات رسانه ای، این شبكه هم عملا فعالیتی ندارد.

طرح تصویب كاهش روابط با انگلیس حدود دو هفته پیش به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و شورای نگهبان نیز این مصوبه مچلسی ها را تایید كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چند روز پس از تصویب كاهش روابط با انگلیس، جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در واكنشی اجتماعی به تبعیض های دولت انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران در مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع كردند.

دولت انگلیس روز چهارشنبه در اقدامی كه از سوی بسیاری از كارشناسان، منفعلانه و شتابزده توصیف شده است، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن را تعطیل كرد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016