چهارشنبه 16 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افتتاح سفارت مجازی آمريکا برای ايران، صدای آمريکا

ايالات متحده آمريکا روز سه شنبه «سفارت مجازی آمريکا – تهران» را رسما افتتاح کرد. اين سفارت «تعاملی آنلاين» بمنظور از بين بردن شکاف بين ايرانيان و آمريکاييان، که از زمان قطع رابطه ديپلماتيک دو کشور در بيش از ۳۰ سال پيش بوجود آمده، گشوده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هيلاری کلينتون، وزير امور خارجه آمريکا، اين پروژه بی سابقه اينترنتی را «يک وسيله تماس برای برقراری بدون ترس بين دو ملت ناميد». در ويديوی استقبال وب سايت سفارت، خانم کلينتون با اشاره به فن آوری های جديد مانند وب سايت، گفت: ايرانيان می توانند اطلاعات مربوط به فرصتهای تحصيلی در آمريکا، و يا وصول ويزا برای بازديد از آمريکا را جستجو و پيدا کنند.

مقامات وزارت امور خارجه آمريکا گفتند: سفارت مجازی ميتواند مشکل ايرانيان در ترتيب دادن سفر به آمريکا را کاهش دهد. اين وب سايت با هدف افزايش تعداد دانشجويان ايرانی در آمريکا همچنين راه های موجود برای دانشجويان ايرانی که بدنبال ادامه تحصيل در دانشگاه های آمريکا هستند را ارائه می کند.

وندی شرمن، معاون وزير امور خارجه آمريکا در امور سياسی گفت: هدف اين پروژه آنلاين اينست که «پرده الکترونيکی» را که توسط تهران برای جلوگيری از پيوندهای اينترنتی ميان ايرانيان و جهان خارج برافراشته شده است، از ميان بردارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016