شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال تعطيلی پايتخت در صورت تشديد آلودگی هوا، مهر

معاون استاندار تهران با اشاره به پيش‌بينی سازمان هواشناسی مبنی بر پايداری وضعيت هوا از روز دوشنبه در پايتخت گفت: اگر شرايط آلودگی سلامت شهروندان را تهديد کند جلسه اضطراری کميته کاهش آلودگی هوا برای تعطيلی تهران تشکيل می‌شود.

محمدرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر دليل برگزاری جلسه فوق العاده کميته کاهش آلودگی هوای تهران را دستور استاندار تهران عنوان کرد و افزود: آقای تمدن روز جمعه در سفر به منطقه خيرآباد ورامين با مشاهده وضعيت آلودگی تهران از آن منطقه دستور تشکيل جلسه اضطراری کميته را صادر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: برخی از رسانه ها عنوان کرده اند جلسه کميته اضطرار آلودگی هوا تشکيل شده در حالی که اين جلسه همانند ساير جلسات کميته کاهش آلودگی هوای تهران بوده که اين بار به صورت فوق العاده برگزار شد. در اين جلسه سازمان هواشناسی اعلام کرد وضعيت آلودگی هوای تهران از روز دوشنبه حالت پايداری خواهد داشت.

مدير بحران استانداری تهران اظهار داشت: هدف ما در مرحله اول سلامت شهروندان است و اگر در روز دوشنبه شاهد تهديد سلامت شهروندان بر اثر آلودگی هوا بوديم برای تعطيلی تهران کميته اضطرار تشکيل می دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016