دوشنبه 21 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کليات بودجه ۹۱ تصويب شد، ايسنا

معاون پارلمانی رييس‌جمهور با تشريح مباحث مطرح شده درباره بودجه۹۱ در جلسه روز يک شنبه هيات دولت، از تصويب کليات بودجه ۹۱ خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد رضا ميرتاج‌ الدينی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌که در جلسه روز يک شنبه هيات دولت کليات بودجه مورد بحث و بررسی و تصويب قرار گرفت، افزود: در اين جلسه منابع درآمدی بودجه از جمله درآمدهای نفتی و غيرنفتی نيز مورد بحث قرار گرفت و تصميم‌های لازم در ارتباط با آن اتخاذ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که در اين جلسه در ارتباط با احکام بودجه نيز بحث‌های لازم صورت گرفت، گفت: احکامی را دولت در بودجه سال ۹۰ آورده بود و مجلس نيز يکسری احکام جديد به بودجه اضافه کرد که از مجموعه اين احکام ضروری که ماهيت بودجه‌ای دارد در بودجه سال ۹۱ گنجانده می‌شود و انشاءالله در مورد تبصره ها نيز در جلسات بعدی دولت بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

ميرتاج الدينی تاکيد کرد: تلاش دولت اين است که در اولين زمان ممکن با توجه به پيگيری‌هايی که در دولت در حال صورت گرفتن است، لايحه بودجه از طرف دولت تقديم مجلس شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016