سه شنبه 22 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاهش قيمت سکه در بازار، افزايش ۱۸ تومانی قيمت دلار آزاد، مهر

قيمت برخی از انواع سکه امروز در بازار کاهش يافت، در عين حال نرخ دلار هم در بازار آزاد با افزايش ۱۸ تومانی نسبت به ديروز ۱۳۶۵ تومان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قديم امروز سه شنبه در بازار ۶۰۸ هزار تومان، طرح جديد ۵۸۰ هزار تومان، نيم سکه ۲۸۱ هزار تومان ، ربع سکه ۱۴۵ هزار تومان و گرمی ۷۵ هزار تومان است. ديروز اين قيمتها به ترتيب ۶۱۰ هزار تومان، ۵۸۵ هزار تومان، ۲۸۳ هزار تومان، ۱۴۵ هزار تومان و ۷۶ هزار تومان بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بانک مرکزی نرخ هر قطعه سکه طرح جديد را ۵۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان، نيم سکه را ۲۵۴ هزار و ۲۸۰ تومان، ربع سکه را ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان و گرمی را ۷۱ هزار و ۷۶۰ تومان تعيين کرد که نسبت به روز گذشته تغييری را نشان نمی دهد.

قيمت هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی ۱۶۶۲ دلار و هر گرم طلای زرد ۱۸ عيار در بازار داخلی ۵۴ هزار و ۹۷۰ تومان است.

صرافان بازار قيمت هر دلارآزاد را امروزبا ۱۸ تومان افزايش نسبت به ديروز ۱۳۶۵ تومان و هر يورو را ۱۸۱۴ تومان اعلام کردند، اين نرخها ديروز به ترتيب ۱۳۴۷ تومان و ۱۸۲۵ تومان بود.

بانک مرکزی نرخ رسمی هر دلار را امروز با روندی افزايشی ۱۰۹۶ تومان و هر يورو رابا روندی کاهشی ۱۴۴۷ تومان تعيين کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016