چهارشنبه 23 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پزشکيان، نماينده تبريز: امضاهای طرح سوال از رئيس جمهور به حد نصاب رسيده است، ايلنا

منتظر اعلام وصول طرح سوال از رئيس جمهور از سوی هيات رئيسه هستيم چرا که امضاهای آن به حد نصاب لازم رسيده است و تقريبا بيش از ۸۰ نفر از نمايندگان اين طرح را امضا کرده‌اند.

ايلنا: نماينده تبريز و عضو کميته پيگيری طرح سوال از رئيس جمهور از به حد نصاب رسيدن امضاهای اين طرح خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسعود پزشکيان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ايلنا در اين زمينه گفت: در حال حاضر منتظر اعلام وصول طرح سوال از رئيس جمهور از سوی هيات رئيسه هستيم چرا که امضاهای آن به حد نصاب لازم رسيده است و تقريبا بيش از ۸۰ نفر از نمايندگان اين طرح را امضا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در اين طرح بحث تقابل مطرح نيست بلکه قانون اجرا نشده است و نمايندگان خواستار ارائه توضيح از سوی مسئولين در اين خصوص هستند چرا که وظيفه نماينده سوال و وظيفه مسئول روشنگری است.

وزير بهداشت و درمان دولت اصلاحات تاکيد کرد: اين مسئله نبايد به هيچ‌وجه سياسی تلقی شود و اجرايی شدن طرح سوال از رئيس جمهور مصلحت بيشتری دارد تا اينکه اين طرح انجام نشود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016