جمعه 25 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار ایران برای بستن تنگه هرمز "بسیار جدی" است، فارس

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایران با بستن تنگه هرمز می‌تواند اقتصاد اروپا و آمریکا فلج کند، گفت: هشدار ایران برای بستن تنگه هرمز بسیار جدی است و آمریکایی‌ها بدانند که شوخی با ایران برای آنها گران تمام خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در صورت به آمریکا به ایران حمله نظامی کند، ایران از تمام قدرت خود برای ضربه به منافع آمریکا در سراسر جهان اقدام خواهد کرد، اظهار داشت: یکی از پاسخ‌های قطعی ایران به حمله نظامی بستن تنگه هرمز است.

وی با بیان اینکه ایران با بستن تنگه هرمز می‌تواند اقتصاد اروپا و آمریکا فلج کند، اظهار داشت: رزمایشی که قرار است از سوی نیروهای مسلح ایران برای بستن تنگه هرمز انجام شود، هشداری جدی به آمریکایی‌هاست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران حق خود را برای بستن تنگه هرمز در شرایط اضطراری محفوظ می‌داند، تصریح کرد: در صورتی که ایران اقدام به بستن تنگه هرمز کند، هیچی قدرتی نمی‌توانند مانع این کار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابراهیمی گفت: هشدار ایران برای بستن تنگه هرمز بسیار جدی است و آمریکایی‌ها بدانند که شوخی با ایران برای آنها گران تمام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016