سه شنبه 29 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش حداد عادل به اظهارات خاتمی: اصلاح طلبان متوجه معنای حضور يا عدم حضور خود در انتخابات باشند، مهر

رئيس مجلس هفتم شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات روز گذشته سيدمحمد خاتمی مبنی بر عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات نهمين دوره مجلس گفت: اصلاح طلبان متوجه معنای حضور خود در انتخابات آينده باشند و هر اقدامی که در آينده صورت بگيرد از مواضع گذشته جدا نبوده و بايد همه اينها با هم سنجيده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل در حاشيه مراسم اربعين شهدای غدير که امروز صبح در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص تهيه ليست نهايی جبهه متحد اصولگرايان برای انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی گفت: يکی از اقداماتی که به هر حال در دستور کار جبهه متحد اصولگرايان قرار دارد، تهيه ليست نهايی با توجه پيشنهاداتی که مطرح می شود، است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در رابطه با زمان نهايی شدن ليست جبهه متحد اصولگرايان گفت: فعلا اين فهرست در دست بررسی است، ولی اخبار مربوط به جبهه متحد اصولگرايان را از سخنگوی اين جبهه سوال کنيد.

رئيس کميسيون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه توصيه شما در آستانه انتخابات به دانشجويان و دانشگاهيان چيست، گفت: حضور در انتخابات و توجه به معيارهايی که مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح بايد مورد توجه قرار بگيرد.

وی در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اينکه آيا با عدم ارائه ليست انتخاباتی از سوی اصلاح طلبان گروه های اصولگرا بين خود رقابت انتخاباتی را خواهند داشت و گويا جبهه پايداری اعلام کرده است، در صورت عدم حضور اصلاح طلبان ليست جداگانه ای ارائه می کند، گفت: ما سعی می کنيم، کار خودمان را انجام دهيم و فهرستی از کسانيکه برای خدمت به کشور و حضور در مجلس مناسب هستند ارائه خواهيم کرد، حال ديگران خواستند جداگانه شرکت کنند، تصميم با خودشان است.

رئيس مجلس هفتم افزود: فعلا وظيفه ما تهيه يک ليست مناسب تحت عنوان جبهه متحد اصولگرايان است که قطعاً قبل از انتخابات ارائه خواهد شد.

حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در رابطه با مواضع اخير سيدمحمد خاتمی در خصوص عدم حضور در انتخابات پيش رو به خاطر مهيا نبودن شرايط حضور گفت: شرايط انتخابات سالم و مناسب است و حضور آقايان در انتخابات معنايی را دارد و آن معنا را بايد متوجه باشند. به هر حال هر اقدامی که در آينده صورت بگيرد از مواضع گذشته جدا نبوده و بايد همه اينها با هم سنجيده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016