دوشنبه 28 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الهيان، عضو کميسيون امنيت ملی مجلس: اطلاعاتی از برنامه‌ريزی غرب برای چالش در انتخابات مجلس در اختيار داريم، فارس

خبرگزاری فارس: عضو کميسيون امنيت ملی مجلس گفت: طبق اخباری که از ماه‌ها قبل داشته‌ايم، برخی کشورهای غربی برای اين انتخابات، برنامه‌ريزی‌های را انجام دادند تا بتوانند انتخابات مجلس نهم را نيز مانند انتخابات ۸۸ به چالش بکشند.

زهره الهيان نماينده مردم تهران و عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به موضوع چالش امنيتی در انتخابات مجلس نهم، اظهار داشت: با توجه به اهميت جمهوری اسلامی ايران در عرصه بين‌المللی و معادلات جهانی، انتخابات مجلس نهم هم برای دوستان و هم برای دشمنان دارای اهميت ويژه‌ای است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: طبق اخباری که از ماه‌ها قبل داشته‌ايم، برخی کشورهای غربی برای اين انتخابات، برنامه‌ريزی‌های را انجام دادند تا بتوانند انتخابات مجلس نهم را نيز مانند انتخابات ۸۸ به چالش بکشند.

اين عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در ادامه تصريح کرد: عليرغم آنکه جريان اصلاحات می‌گويد بنايی برای شرکت در انتخابات مجلس نهم و ارائه ديدگاه‌هايش ندارد، اما تحرکات جدی از سوی آنان در حال انجام است.

به گفته وی، بر اساس اخبار موجود، استراتژای جريان اصلاحات طبق خطی که از خارج از کشور می‌گيرد، حضور و شرکت در انتخابات مجلس نهم است و می‌خواهند در صورت رد صلاحيت، چالش و تشنجی در کشور به وجود بياورند و مجدداً در اين انتخابات هم سوژه "تقلب" را مطرح کنند و البته برنامه‌‌ريزی‌هايی هم در اين راستا داشته باشند و ارتباطی هم بر همين اساس با برخی کشورهای غربی دارند.

زهره الهيان يادآور شد: قطعاً انتخابات آينده حساسيت ويژه‌ای دارد، چه بر اساس معادلات داخلی و چه برنامه‌ريزی‌هايی که از خارج از کشور برای انتخابات انجام می‌شود.

وی متذکر شد: توطئه‌ها و دسائس دشمنان در اين انتخابات هم با هوشياری و حضور آگاهانه و گسترده مردم خنثی خواهد شد.

نماينده مردم تهران در خانه ملت در بخش ديگری از گفت‌وگوی خود با فارس با تأکيد بر اينکه مسئولان، خواص، نخبگان، جريانات، گروه‌ها و احزاب وظيفه سنگينی در انتخابات مجلس نهم بر عهده دارند، گفت: همه مسئولان کشور بايد در راستای مقابله با اهداف دشمن در اين انتخابات که تلاش برای کاهش مشارکت مردم و فتنه‌انگيزی است، هوشياری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همواره يکی از سرمايه‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی و نقطه اصلی هدف دشمنان برای با مشکل مواجه کردن انتخابات بوده است.

الهيان در خاتمه تأکيد کرد: جريان اصلاحات و جريان انحرافی برای حضور در انتخابات و کسب کرسی‌های مجلس برنامه‌‌ريزی‌های را انجام دادند و در جلسات اصلاحات و با حضور سرکرده‌های فتنه، اين مسائل مطرح می‌شود تا ضمن آنکه استراتژی عدم شرکت و تخريب مشارکت مردم را دنبال کنند، از سوی ديگر به نحوی در اين انتخابات حضور يابند چراکه نمی‌توانند از حضور در انتخابات چشم بپوشند و تلاش می‌کنند مهره‌های خودشان را وارد مجلس آينده کنند و البته بايد دانست که اين موضوع در جلسات سران اصلاحات مطرح می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016