سه شنبه 29 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افتتاح نمادين سامانه الکترونيکی رأی گيری لغو شد، مهر

با وجود اعلام قبلی برگزاری مراسم نمادين سامانه الکترونيک رأی گيری با حضور رئيس ستاد انتخابات کشور و نمايندگان مجلس اين مراسم به دليل آنکه نمايندگان مجلس زيرساخت های لازم اعمال اين شيوه را برای انتخابات مجلس نهم ناکافی می دانستند و اشکالاتی را به آن وارد کره بودند لغو شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمايندگان مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه در جلسه غيرعلنی با حضور رئيس ستاد انتخاباتی کشور جلسه ای تشکيل دادند در خصوص سامانه الکترونيکی رأی گيری که قرار است از سوی وزارت کشور در انتخابات مجلس نهم مورد استفاده قرار گيرد، گفتگو کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين جلسه تعدادی از نمايندگان مجلس سوالات و اشکالات مطرح برای استفاده از اين شيوه را بيان کردند.

به گزارش مهر قرار بود پس از جلسه غيرعلنی مجلس سامانه الکترونيکی رأی گيری به صورت نمادين با حضور رئيس ستاد انتخابات کشور، اعضای هيئت رئيسه مجلس و نمايندگان در تالار آفتاب افتتاح شود، اما گويا به دليل مشکلات و سوالات مطرح در اين شيوه از سوی نمايندگان و پس از آنکه رئيس مجلس خواستار تشکيل کميته ای برای بررسی ابهامات مطرح شد، اين مراسم لغو شد.

اين در حاليست که صبح امروز از خبرنگاران، عکاسان و تصويربرداران درخواست شده بود برای مراسم افتتاح نمادين سامانه الکترونيکی رأی گيری در تالار آفتاب حضور داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016