سه شنبه 29 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلطانيه: ايران آماده رفع نگرانی ها در مورد برنامه هسته ای است، ايرنا

تهران - 'علی اصغر سلطانيه' نماينده ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی، روز سه شنبه آمادگی تهران را برای رفع نگرانی ها در مورد برنامه هسته ای جمهوری اسلامی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رويترز از وين، علی اصغر سلطانيه در پاسخ به سوال خبرنگار اين خبرگزاری در مورد دعوت از مقامات آژانس بين المللی انرژی اتمی گفت: ايران ابتدای ماه جاری ميلادی (دسامبر- آذر/ دی) نامه ای به 'يوکيا آمانو' مدير کل آژانس بين المللی انرژی اتمی، نوشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته سلطانيه، ايران در اين نامه دعوت ماه اکتبر (مهر/ آبان) از گروهی از مقامات ارشد اين آژانس را برای سفر به اين کشور تکرار کرده است.

وی افزود: من مذاکراتی با مقامات ارشد آژانس بين المللی انرژی اتمی داشته ام و برای اين ديدار برنامه ريزی هايی صورت گرفته است.

نماينده ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی همچنين در پاسخ به سوالی در مورد تمايل ايران برای بررسی موضوعات مطرح در آخرين گزارش آژانس بين المللی انرژی اتمی گفت: ما در مورد هر سوالی بحث می کنيم و قصد داريم برای رفع همه ابهامات تلاش و مسائل را حل و فصل کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016