چهارشنبه 30 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ماده ‌٤٣ طرح نحوه فعاليت احزاب در کميسيون شوراها تصويب شد، ايسنا

برگزاری راهپيمايی‌ها با اطلاع وزارت کشور آزاد است

سخنگوی کميسيون سياست داخلی و امور شوراها از تصويب ماده ديگری از طرح نحوه فعاليت احزاب و گروه‌های سياسی در جلسه روز گذشته (سه‌شنبه) کميسيون خبر داد و گفت: طبق اين ماده هر گونه راهپيمايی و تشکيل اجتماعات در اماکن عمومی با اطلاع وزارت کشور آزاد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالحسين ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به تصويب ماده ۴۳ طرح نحوه فعاليت احزاب و گروه‌های سياسی گفت: طبق اين ماده هر گونه راهپيمايی و تشکيل اجتماعات در اماکن عمومی با اطلاع وزارت کشور و در صورتی که به تشخيص کميسيون ماده ۱۰ احزاب مخل مبانی اسلام و مغاير اصل ۴۰ قانون نباشد، آزاد است.

وی با بيان اين‌که اين ماده ۴ تبصره دارد توضيح داد: طبق تبصره اين ماده مسئوليت برگزاری اجتماعات و راهپيمايی‌ها به عهده وزارت کشور است و هم‌چنين وزارت کشور موظف است که ظرف سه ماه آيين‌نامه اين ماده را تبيين و ابلاغ کند.

سخنگوی کميسيون سياست داخلی و امور شوراها در مجلس هم‌چنين با بيان اين‌که طبق تبصره اين ماده مسئوليت حفظ امنيت اجتماعات و راهپيمايی‌های دارای مجوز به عهده وزارت کشور است، افزود: دارندگان مجوز در برابر رعايت قانون و مقررات نظام نيز مصون هستند.

ناصری در پايان گفت: تبصره ۴ اين ماده نيز استانداری‌ها و فرمانداری‌ها را موظف کرده تا با هماهنگی‌ شهرداری‌ها نسبت به تعيين مسير راهپيمايی‌ها و محل اجتماعات ترجيحا در بوستان‌ها اقدام نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016