چهارشنبه 30 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۳ فرودگاه اروپايی به ايران‌اير سوخت نمی‌دهند، باشگاه خبرنگاران

مدير عامل شرکت ايران اير گفت: در حالی شرکت هواپيمايی ايران اير به ۳۳ نقطه بين المللی پرواز دارد که پس از قطعنامه ۱۹۲۹ ارائه سوخت به اين ايرلاين از ۱۳ نقطه اروپا قطع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرهاد پرورش مدير عامل شرکت هواپيمايی ايران اير در حاشيه نمايشگاه بزرگ راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۱۷ ماه از ارائه قطعنامه۱۹۲۹ می‌گذرد، اما ما در عين حال که از ۱۳ نقطه اروپايی سوخت نمی‌گيريم، هيچ‌‌يک از پروازهای خود را به اروپا قطع نکرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: در کشور آلمان که به سه نقطه آن پرواز داريم در هيچ يک از شهرهای فرانکفورت، هامبورگ و کلن به ما سوخت نمی‌دهند، ضمن آنکه فرودگاه لندن و فرودگان کنت انگليس نيز ارائه سوخت به ما را متوقف کردند.

پرورش با بيان اين که طبق دستور خزانه داری آمريکا به ياتا هما در ليست سياه تحريم قرار گرفت و حق هيچگونه نقل و انتقال پول را نداشت گفت: آژانس‌های ايران اير نمی‌توانستند بليت هما را بفروشند در حالی که ۴۰ درصد فروش ما در شبکه بين‌المللی از طريق آژانس‌ها انجام می‌شد، اما در اين باره هما تسهيلاتی فراهم کرد و به طور مستقيم با برخی شرکت‌های خارجی وارد قرارداد شد که در اين راستا حدود ۱۰۰ قرارداد با شرکت‌های هواپيمايی خارجی منعقد شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016