شنبه 3 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی رضا زاکانی: جريان انحرافی درصدد کسب ۱۵۰ کرسی با صرف ۹۰۰ ميليارد تومان است، ايلنا

جريان انحرافی برای هر نماينده بين يک تا سه ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌اند و در مجموع قصد دارند تا با صرف ۹۰۰ ميليارد تومان، حداقل ۱۵۰ کرسی مجلس را در دست بگيرند.


ايلنا: -يزد: علی رضا زاکانی، نماينده مردم تهران گفت: جريان انحرافی سعی دارد با صرف ۹۰۰ ميليارد تومان ۱۵۰ کرسی مجلس را در دست بگيرد.

به گزارش ايلنا، نماينده مردم تهران درنخستين همايش جبهه متحد اصولگرايان يزد به تبيين رقبای جبهه متحد اصولگرايان پرداخت وافزود: تمايل برخی گروه‌ها به فتنه، انحراف و فساد، سه رقيب جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات پيش رو به حساب می‌آيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين با تاکيد بر اينکه نمی‌شود به گفتمان اصولگرايی معتقد بود ولی برای ابزار آن يعنی انتخابات اهميت قائل نشد، گفت: اگر گفتمان هشت ساله "سازندگی" و پس از آن "اصلاحات" با تمامی سختی‌ها و آسيب‌هايش برسر کار می‌آيد، آغاز هر دوی آنها انتخاب و انتخابات بوده است.

وی تاکيد کرد: انتخابات يکی از راه‌های مستمر گفتمان است.

وی گفت: جبهه متحد اصولگرايان با پشتيبانی جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه در حدود يکسال است به فعاليت می‌پردازد و با حضور فعال آيت ا... مهدوی کنی و يزدی از مرحله حساس و پيچيده امروز خواهد گذشت.

علی رضا زاکانی در ادامه سخنان خود به تبيين رقبای جبهه متحد اصولگرايان پرداخت و گفت: اولين رقيب ما عناصر فتنه گری هستند که با تمام وجود در حال کار کردن هستند ولی برخی از آنان شعار می‌دهند در انتخابات شرکت نمی‌کنيم! اما شواهد نشان می‌دهد تمام توان خود را برای حضور بکار گرفته‌اند.

او دومين رقيب جبهه متحد را جريان انحرافی داست که در عقيده و عمل منحرف هستند، بخشی از آنان پرچم اصولگرايی را در دست گرفته‌اند و قصد دارند با پول، قدرت و امکانات وارد صحنه شوند و صحنه را تغيير بدهند.

وی گفت: برای هر نماينده بين يک تا سه ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌اند و در مجموع قصد دارند تا با صرف ۹۰۰ ميليارد تومان، حداقل ۱۵۰ کرسی مجلس را در دست بگيرند.
او تاکيد کرد : گروه انحرافی اندک‌اند ولی در تعيين سرنوشت انتخابات موثر هستند.

اين نماينده جبهه متحد اصولگرايی سپس با تقبيح خانه نشينی يازده روزه رئيس جمهور، گفت: يکی از عناصر جريان انحرافی پس از گذشت چند روز از ماجرا از يکی از وزرا پرسيده بود آيا مردم از خانه نشينی رئيس جمهور خبر دارند يا خير؟ که وزير جواب می دهد: بله! مردم خبر دارند؛ سپس آن عنصر جريان انحرافی می‌گويد: پس چرا به خيابان‌ها نمی‌ريزند؟!

او گفت: جريان انحرافی و فتنه گران دو روی سکه هستند، باهم جلساتی داشته‌اند و عوامل آنها در رده‌های پايين مشترکند!

علی رضا زاکانی، گروه سوم رقيب جبهه متحد را عناصر فاسدی دانست که کاری به هيچ کس ندارند و به دنبال پرکردن جيب‌های خود هستند. وی اختلاس ۳۰۰۰ ميلياردی اخير را نمونه اين جريان دانست.

اين نماينده مجلس در عين حال گفت: ما دوستان جبهه پايداری را رقيب خود نمی‌دانيم و به هيچ وجه حاضر نيستيم تا با سرگرم شدن به خودمان، پيروزی رقيب را شاهد باشيم!
وی گفت: در اين خصوص نبايد تجربه‌های پيشين و علی الخصوص خرداد ۷۶ را از ياد برد.

نماينده جبهه متحد اصولگرايان در ادامه سخنان خود به بررسی وضعيت شهر يزد در انتخابات پرداخت و گفت: کار در يزد به اين علت سخت است چراکه در دوره‌های متوالی بغير از دور اول نماينده انتخابی از اصولگرايان نبوده است.

او در عين حال گفت: مايه مباهات است که در يزد بنيان‌های اعتقادی بر سياست غالب است و اين کار را آسان می‌کند.

وی تاکيد کرد: ديگر بس است که از دارالمومنين يزد تنها يک نماينده اصولگرا – پايبند به ارزش‌ها- در دور اول به مجلس راه يافته باشد.

زاکانی سپس با بيان اينکه در اين جلسه جای اعضای جبهه پايداری خالی است، گفت: اگر غفلت کنيم، رقبا و دشمنان بيدارند و کسانی که "کف" صلاحيت ها را دارند، به پيروزی می‌رسند.

وی خطاب به جبهه پايداری گفت: استدلال های عقلی حکم می کند متحد باشيم چراکه در غير اين صورت، شکست در انتظار ماست.

همچنين سردار رودکی به نمايندگی از جبهه پيشرفت و عدالت و مهندس سجادی به نمايندگی از جبهه پيروان امام و رهبری در جلسه حضور داشتند. لازم به ذکر است از سردار محمد صالح جوکار بعنوان کانديدای جبهه متحد اصولگرايان در شهر يزد نام برده می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016